3
گانتز:

جنگ در غزه ادامه خواهد یافت

  • کد خبر : 10492
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
جنگ در غزه ادامه خواهد یافت
یکی از اعضای برجسته کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ادامه جنگ غزه و گسترش آن خبر داد.

بّه گزارش شرق‌نگار، در حالی رژیم صهیونیستی از اتمام عملیات زمینی در شمال غزه و آغاز عملیات در جنوب این باریکه خبر می‌دهد که تلفات سنگین غیرنظامیان فلسطینی که از مرز ۲۱ هزار نفر عبور کرده حتی متحدان نزدیک تل آویو را هم مجبور به درخواست برای حفاظت از جان فلسطینیان کرده است؛ موضوعی که مقامات صهیونیست به آن تن نمی‌دهند.

به گزارش الجزیره، بنی گانتز، یکی از اعضای ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد جنگ غزه همچنان ادامه خواهد یافت و ما این مبارزه را گسترش می‌دهیم.

وی در کنفرانس خبری خود در تل آویو گفت: شرایط در مرز‌های شمالی با لبنان نیازمند تغییر است. زمان برای راهکار دیپلماتیک در این زمینه رو به پایان است. اگر جهان و دولت لبنان اقدامی در راستای توقف شلیک آتش به مناطق شمالی ما نکرده و حزب الله را از مرز‌های ما دور نکنند، ارتش اسرائیل این کار را انجام خواهد داد.

گانتز مدعی شد: ما عملیات خود در غزه را با قدرت شروع کردیم و گام‌های بعدی در نبرد قوی‌تر و شگفت انگیزتر نیز خواهد بود. ارتش اسرائیل به هدف قرار دادن زیرساخت‌ها و تونل‌های حماس ادامه خواهد داد.

این عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که در کارنامه خود تصدی وزارت جنگ این رژیم را عهده دار بوده است، افزود: ما مجبور به مشارکت در دولت هستیم و همه از ما انتظار دارند متحد باشیم. ما اکنون با یک چالش بزرگی مواجه هستیم که از زمان تاسیس اسرائیل بی سابقه بوده است.

منبع: مثلث آنلاین

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.