4
با هدف ارائه محصولات فصلی و صنایع دستی:

برگزاری جشنواره «طعم و رنگ پاییز» برگزار

  • کد خبر : 9542
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
برگزاری جشنواره «طعم و رنگ پاییز» برگزار
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره «طعم و رنگ پاییز» در بوستان باغ مشهد خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، حسن کلیدری مدیر عامل سازمان در این رابطه گفت: رویداد «طعم و رنگ پاییز» با هدف بهره‌مندی همشهریان از محصولات فصلی و صنایع دستی و مشاغل خانگی در باغ مشهد بر پا می گردد.
وی ادامه داد: ۲۰ غرفه به این منظور در این جشنواره جانمایی شده که شامل انار، مرکبات پاییزه، ترشیجات، شیرینی و آجیل، صنایع دستی (چرم دوزی و سفالگری و قلم زنی و …)جهت بازدید در اختیار عموم قرار می‌گیرد.
کلیدری گفت: المان هایی با موضوعات جشنواره شامل غرف ‌میوه و غرفه المان بلال، هندوانه، پرتقال ومیوه آرایی و ایجاد محل عکس خانوادگی از دیگر اقداماتی است که برای فضاسازی این بوستان در نظر گرفته شده تا لحظات زیبا تری برای شهروندان فراهم آید.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه بازدید از این جشنواره «رایگان» است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۱ لغایت ۱۹ آبان ماه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به نشانی بولوار جمهوری، حدفاصل تقاطع خیابان پروین اعتصامی به سمت میدان غدیر، بوستان «باغ مشهد» مراجعه کنند.

منبع: ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9542

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.