4

مدیران سازمان بیمه سلامت ایران بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

  • کد خبر : 9485
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
مدیران سازمان بیمه سلامت ایران بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند
مدیران سازمان بیمه سلامت ایران، با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)، با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش شرق‌نگار، دکتر محمد مهدی ناصحی در اولین روز از هفته بیمه سلامت گفت: مدیران و کارکنان سازمان بیمه سلامت ایران با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در راستای توجه به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه و ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به آنان تجدید میثاق کردند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به ارایه خدمات سازمان بیمه سلامت ایران به دهک های پایین جامعه افزود: بدون تردید آرمان های امام راحل در خدمات دهی به ۵ دهک پایین جامعه باید مورد توجه ما قرار گیرد تا بتوانیم خدمات بیمه ای مناسبی را به نحو مطلوبی در سراسر کشور ارایه دهیم به نحوی که نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه در درمان بیماری های خود دغدغه‌ ای در پرداخت هزینه های درمان نداشته باشند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه بیمه سلامت به طیف های نیازمند خدمت، به ویژه افراد مبتلا به بیماری های خاص، نادر و صعب العلاج خدمات مناسبی ارایه داده و حجم بسیار زیادی از هزینه های سنگین این بیمه شدگان را پرداخت می کند، امیدواریم پوشش خدمات در آینده شرایط بهتری داشته و با قوت در اختیار بیمه شدگان قرار گیرد.

منبع: بیمه سلامت

 

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9485

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.