2

آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق ایران

  • کد خبر : 9799
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق ایران
نخستین جشنواره فن بازار و بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق با حضور وزیر نیرو و مشارکت 584 شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

به گزارش شرق‌نگار، در این نمایشگاه ۱۱۰ شرکت خارجی و ۴۷۴ شرکت داخلی و همچنین ۲۶۲ مرکز منتخب علمی و شرکت دانش‌بنیان حضور خواهند داشت.

کشورهای ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن از شرکت‌کننده‌گان در این دوره از نمایشگاه هستند.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه و با هدف هم‌رسانی جامعه دانشگاهی و فناوران با صنعت و رفع چالش‌های صنعت برق، جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق ایران نیز در حال برگزاریست.

در این جشنواره و فن بازار، نیازهای فناورانه صنعت برق احصا و به فناوران و جامعه دانشگاهی اعلام می‌شود تا با تعامل حاصله از جدیدترین دستاوردهای علمی فناوران و جامعه دانشگاهی جهت رفع نیازها و چالش‌های صنایع و صنعت برق بهره‌برداری شود.

در نمایشگاه تخصصی، کالاهایی در بخش‌های تولید و انتقال، تجهیزات روشنایی و هوشمندسازی، سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی، انواع تابلوهای برق و تجهیزات روشنایی، توزیع؛ تجهیزات برق فشار قوی، متوسط و ضعیف؛ تجهیزات هوشمندسازی؛ دیزل ژنراتور و موتورهای الکتریکی؛ باطری و یو پی اس، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و تجهیزات اندازه‌گیری، پیمانکار، مشاور، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پست‌های فشار قوی متوسط و ضعیف، انرژی‌های تجدید پذیر و تجهیزات وابسته عرضه شده است.

نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی و بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از  ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه در سالن ۴۰ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ساعات بازدید نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران ۹ صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.