3

افتخاری دیگر برای تئاتر شهرستان قوچان

  • کد خبر : 9901
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
افتخاری دیگر برای تئاتر شهرستان قوچان
هنرمندان تئاتر قوچان افتخاری دیگر برای این شهرستان به ارمغان آوردند.

به گزارش شرق‌نگار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: هنرمندان رشته تئاتر و نمایش قوچان در سی‌ و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی با کسب ۱۰ عنوان و رتبه برتر در این جشنواره خوش درخشیدند.

مطائی افزود: در بخش نمایش های صحنه‌ای، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار کارگردان برگزیده به مرتضی عیدی و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار طراحی صحنه برگزیده به یاسر موسی پور  و رتبه سوم بازیگری مرد به محسن لقمانیان برای تئاتر  شب گربه زیر طاقی از قوچان تعلق گرفت.

وی اضافه شدن بخش نمایش خیابانی به جشنواره تئاتر خراسان رضوی را اتفاق جدید امسال ذکر و گفت: ۱۲ اثر در این بخش از شهرستانهای سبزوار (سه اثر)، مشهد(پنج اثر)، جوین، تربت حیدریه، تربت جام و قوچان به رقابت پرداختند ، که در انتهای جشنواره و بر اساس آرای هیات داوران بخش نمایش خیابانی جشنواره برای نمایش چشمها را نبندید اثر هنرمند نونهال قوچانی ، مینو رمضانی لوح تقدیر بازیگری کودک را دریافت کرد و نیز برگزیده کانون پرورش فکری کودکان استان شد.

مطائی خاطر نشان کرد: هانیه نوروزی حائز رتبه سوم بازیگری زن شد و در بازیگری مرد نیز رتبه سوم به حمید عابدی تعلق گرفت و دو عنوان طرح و ایده دوم و کارگردانی سوم بخش نمایش خیابانی به مسعود رشیدی برای نمایش چشم‌ها را نبندید رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان در انتها افزود : همچنین در اختتامیه جشنواره از حسن برزنونی بعنوان هنرمند فعال نمایشی دهه ۹۰  تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9901

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.