2
مرور اظهارات جالب رئیسی در سال‌های گذشته

تنها اظهار تأسف مشکل گرانی را حل نمی‌کند؛ مردم منتظر اقدام جدی از طرف دولت هستند/ ابزار برخورد با گرانی در اختیار دولت است

  • کد خبر : 11698
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
تنها اظهار تأسف مشکل گرانی را حل نمی‌کند؛ مردم منتظر اقدام جدی از طرف دولت هستند/ ابزار برخورد با گرانی در اختیار دولت است
سید ابراهیم رئیسی در سال ۱۳۸۳ اظهارنظری درباره افزایش قیمت ها کرده بود که مرور این اظهارات این روزها که گرانی سرسام‌آور شده، خالی از لطف نیست.
به گزارش شرق‌نگار، ابراهیم رئیسی در دوره ای که ریاست سازمان بازرسی کل کشور را بر عهده داشت افزایش قیمت کالا و خدمات را به نحو لجام گسیخته‌ی کنونی، واقعیتی انکارناپذیر می دانست.
برابر خبر منتشره در خبرگزاری ایسنا در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۳(دوران ریاست جمهوری خاتمی) سید ابراهیم رئیسی وزارت بازرگانی را بر اساس قانون، مسوول کنترل بازار و برخورد با گرانی ذکر کرد و اظهار داشت: این مساله در مورد شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی در صورتی که عامل گرانی باشند، علی‌السویه است.
وی با بیان این که «قانون، ابزار کنترل بازار و برخورد با گرانی را در اختیار دولت قرار داده است»، افزود:‌ تنها اظهار تأسف، مشکل گرانی را حل نمی‌کند، بلکه مردم منتظر اقدام جدی از سوی وزارت بازرگانی و دولت هستند.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=11698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.