7
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور عنوان کرد:

مجوز جذب ۱۳۰۰ نیروی توانبخشی گفتار درمان‌ و کار درمان را گرفته‌ایم

  • کد خبر : 8284
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
مجوز جذب ۱۳۰۰ نیروی توانبخشی گفتار درمان‌ و کار درمان را گرفته‌ایم
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در راستای تقویت نیروی متخصص مدارس و مدارس استثنایی، مجوز جذب ۱۳۰۰ نیروی توانبخشی گفتار درمان‌ و کار درمان را گرفتیم.

به گزارش شرق‌نگار, نشست خبری و آئین نکوداشت اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ابتدای نشست با اشاره به انتقال درست و صحیح اخبار توسط خبرنگاران، گفت: پیگیری خبرنگاران در مسائل مختلف نشان‌دهنده وظیفه‌شناسی آن‌ها و کمک کننده به ما در خدمت‌رسانی در حوزه آموزش و پرورش خواهد بود.

شوشتری عنوان کرد: بارها خبرهایی منتشر یافته که خلاف آن رویداد و اتفاق بوده و طبیعتاً اینگونه خبرها به هر دستگاهی، صدمات جبران ناپذیری خواهد زد، اما ما هرگونه انتقادی را با کمال پذیرفته و سعی در حل آن مشکل خواهیم کرد.

در ادامه، طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، با بیان اینکه نگاه زیرساختی در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد، افزود: در خصوص عدالت آموزشی و آموزش نیز هرجا امکان توسعه نبوده است، کلاس ضمیمه ایجاد کرده‌ایم.

وی در رابطه با موضوع تقویت نیروی متخصص مدارس و مراکز استثنایی، خاطر نشان کرد: در این راستا مجوز جذب ۱۳۰۰ نیروی توانبخشی گفتار درمان‌ و کار درمان را گرفتیم که به زودی انجام‌ خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش پرورش استثنایی کشور در خصوص وضعیت نیروهای متخصص توانبخش، اظهار کرد: امسال ۲هزار و ۳۳۲ نفر سهمیه استخدامی در آزمون ‌داشتیم که اگر بخشی از آن را جذب کنیم مشکل خاصی در خصوص آموزگار استثنایی نخواهیم داشت وتمرکز ما امسال بر جذب نیروهای توان بخشی بود

وی در ادامه گفت: امکان ثبت‌نام الکترونیکی را نیز برای ثبت‌نام دانش‌آموزان محیا کردیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8284

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.