4
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد:

جذب ۹ هزار نیروی آموزشی در استان

  • کد خبر : 8915
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
جذب ۹ هزار نیروی آموزشی در استان
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بزرگترین پروژه امسال ما، جذب ۹ هزار نیروی آموزشی بوده است.

به گزارش شرق‌نگار، نشست خبری بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

سید امیر شوشتری با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در بازگشایی مدارس در مهرماه، گفت: انسجام در درون تعامل با برون، یعنی هماهنگی و همکاری مدیرانی که در عرصه تعلیم و تربیت هستند و با یکدیگر تعامل سازنده ای دارند، خواهد بود.

وی افزود: مهر مهدوی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواربم امسال سال سالی باشد که بتوانیم بیشتر بر فعالیت‌های سازنده آموزش و پرورش پرداخته و آن‌ها را اجرایی کنیم.

وی در ادامه، گفت: در پروژه مهر و در  ۲۸ شهریورماه، جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها را داریم و در ۳۰ شهریورماه نیز تجدید میثاق با شهیدان را در برنامه‌های خود خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در یکم مهرماه زنگ بازگشایی مدارس و ایثار و شهادت نواخته خواهد شد و همچنین در بحث ثبت‌نام دانش آموزان، این کار به‌صورت گسترده انجام شده است و هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

شوشتری ضمن قدردانی از استانداری و فرمانداری خراسان رضوی که همکاری خوبی را با آموزش و پرورش داشتند، افزود: اعطای سریع و بدون تشریفات مدارس از دیگر برنامه‌های ما بوده است و بزرگترین پروژه ما در امسال نیز مسئله جذب ۹ هزار نیروی آموزشی بوده است که تاخیر زیادی در جذب آن‌ها صورت گرفته و تا به الان حدود ۱۰ هزار نفر در مشهد مصاحبه ویژه شده‌اند و ۱۵ ‌‌‌‌‌‌هزار نفر هم در حال مصاحبه هستند.

وی در ادامه، گفت: بیش از ۶۰ مدرسه در خراسان رضوی، درگیر انجام امورات مصاحبه‌های تخصصی جهت فعالیت در آموزش و پرورش هستند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8915

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.