3
رئیس هیات مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران عنوان کرد:

تاثیر تحول دیجیتالی بر روی صنایع

  • کد خبر : 12823
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۴۷
تاثیر تحول دیجیتالی بر روی صنایع
رئیس هیات مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران گفت: تاثیر تحول دیجیتالی بر روی صنایع در سطح بین‌الملل نیز اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش شرق‌نگار، اولین همایش جامع تحلیل بازار خرده فروشی ایران عصر امروز در ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور بزرگان کسب‌وکار ایران، صاحبان برندها و نشان‌ها، نمایندگان مارکت‌ها در کشور، فعالان اقتصادی، متخصصان و کارشناسان و همچنین کارخانه‌جات بزرگ صنعتی برگزار شد.

در ابتدای این همایش، دکتر محمود اولیایی، رئیس هیات مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران با اشاره به اینکه این فدراسیون یکی از ۱۵ فدراسیون ثبت شده در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است، گفت: فدراسیون‌ها پلتفرم‌هایی جهت هم افزایی در سایر تشکل‌های اقتصادی و در بخش خصوصی کشور خواهند بود.

وی در خصوص سیاست‌گذاری در فدراسیون‌ها نیز اظهار داشت: بر اساس این سیاست‌گذاری و جهت کمک به بخش خصوصی کشور، برنامه‌های مختلفی را دنبال خواهد شد که به عنوان مثال می‌توان به موضوعات ترویجی در این حوزه اشاره نمود.

وی با تاکید بر اینکه، ۲۱ تشکل در زیرمجموعه فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب‌وکار ایران حضور دارند، افزود: مجموعا ۵۰ هزار نفر از متخصصین در حوزه‌های مدیریت، مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و غیره را در بر گرفته است.

رئیس هیات مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، گفت: تاثیری که تحول دیجیتالی بر روی صنایع خواهد گذاشت تاثیری عمیق خواهد بود و بر کسب و کارها در سطح بین‌الملل نیز تاثیر فراوانی خواهد داشت.

دکتر محمود اولیایی همچنین یادآور شد: این همایش اولین رویدادی موثر در جهت کمک به بنگاه ها و شرکت‌های توزیع و پخش از طریق ارائه اطلاعات و داده‌ها به آن‌ها خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=12823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.