8

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر : 4698
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی
رئيس پليس راهور استان از تمهيدات ترافيكي پليس راهور استان در تاسوعا و عاشوراي حسيني در شهر مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، سرهنگ” علی اکبر غلامی” ضمن تسلیت ایام ماه محرم الحرام و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیان داشت: پلیس راهنمائی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا، محدودیت های ترافیکی به شرح ذیل در شهر مشهد از ساعت ۱۳۳۰ روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ و متعاقب آن روزهای تاسوعا و عاشورا تا خاتمه مراسم اعمال خواهد شد.
این محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۳۳۰ روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ و متعاقب آن روزهای تاسوعا و عاشورا تا خاتمه مراسم می‌باشد.
محدودیت ترافیکی به محدودیت تردد که شامل خیابان توحید از میدان توحید الی میدان شهدا- خیابان شیرازی از میدان شهدا، تقاطع شهدا به سمت حرم مطهر رضوی- خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه( شهدای مسجد گوهرشاد) الی حرم مطهر رضوی خیابان امام رضا(ع) از میدان بسیج تقاطع دانش الی میدان بیت المقدس- خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام میدان طبرسی الی حرم مطهر رضوی– خیابان شهید اندرزگو از تقاطع شهید اندرزگو باب الجواد الی میدان بیت المقدس می‌باشد.
و محدودیت توقف که از پارک وسایل نقلیه در خیابان شیرازی از میدان شهدا الی حرم مطهر رضوی– خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه الی حرم مطهر رضوی– خیابان طبرسی از تقاطع گمنام الی حرم مطهر رضوی–خیابان شهید اندرزگو الی میدان بیت المقدس– خیابان امام رضا(ع) از تقاطع دانش الی حرم مطهر رضوی و حریم کلیه تقاطع‌های موجود مسیر تا عمق ۱۵ متری ممنوع و از ساعت ۲۴۰۰ شب تاسوعا و عاشورا پاک سازی خواهد شد.
سرهنگ غلامی در پایان از شهروندان و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) خواست؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در اجرای تمهیدات ترافیکی داشته باشند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.