5
به مناسبت هفته ولایت و امامت؛

برگزاری ۱۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی کتاب محور در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

  • کد خبر : 4577
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
برگزاری ۱۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی کتاب محور در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
۱۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی کتاب محور به مناسبت هفته ولایت و امامت با عنوان «پیام بر غدیر باشیم» توسط کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، ۱۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی کتاب محور به مناسبت هفته ولایت و امامت با عنوان «پیام بر غدیر باشیم» توسط کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و امامت گفت: کتابخانه های عمومی با توجه به کاربری جدید خود در جایگاه فرهنگسراهای اجتماعی گامی جدید در برگزاری برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی کتاب محور در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی برداشته اند.
وی تصریح کرد: در واقع هدف ما از برگزاری این قبیل برنامه ها علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حرکت در مسیر جهاد تبیین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر لزوم این امر درجامعه با در نظر گرفتن تهاجمات فرهنگی دشمنان به قصد صدمه زدن به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح «پیام بر غدیر باشیم» اظهار داشت: این طرح در ایام دهه ولایت و امامت همراه با برگزاری ۱۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی کتاب محور در کتابخانه های عمومی استان با محوریت نشست کتابخوان غدیر، نمایشگاه های کتاب، برپایی محافل ادبی با حضور شاعران محلی، تقدیر و گرامیداشت اعضا و کارکنان سادات، برگزاری جلسات خوانش و نقد و بررسی کتاب و … انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» با محوریت خطبه غدیر تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در کلیه کتابخانه های عمومی استان به همراه جوایز ویژه برگزار می شود. علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه به سامانه مسابقات الکترونیکی به نشانی www.samanpl.ir و یا پرسشنامه آنلاین https://mashhadpl.porseshnameonline.com/form/ghadir مراجعه نمایند.
سبزیان همچنین از رونمایی کتاب «سلوک توحیدی» با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن وکیلی، نویسنده اثر؛ خوانش و معرفی کتاب «خوشبختی در همین نزدیکی» اثر عبدالحمید صادقی، نویسنده اثر با محوریت خانواده و سبک زندگی ویژه عفاف پسران به همراه ۱۰۰ داستان جذاب ویژه پسران و همچنین خوانش کتاب «دختر مو شرابی» اثر محمد حسین زاده در ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.