9

۳۱ فروردین‌ماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در مدرسه علمیه ولایت

  • کد خبر : 4061
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
۳۱ فروردین‌ماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در مدرسه علمیه ولایت
مدیر مدرسه علمیه ولایت گفت: ثبت‌نام این مدرسه ویژه دانش آموزان پسر پایه ۹ از ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شرف‌نگار، حجت الاسلام احمد سیبویه، مدیر مدرسه علمیه ولایت، گفت: ثبت‌نام این مدرسه ویژه دانش آموزان پسر پایه ۹ (اتمام دوره اول دبیرستان) از ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و آزمون ورودی نیز در تاریخ ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.
وی افزود: تربیت فقیه، محقق و مدرس در رشته‌های مختلف علوم اسلامی، در کنار تربیت مبلغ اسلامی با هدف گسترش فرهنگ اسلام و معارف اهل‌بیت(ع) و نیز تربیت نیروی انسانی کارآمد، در پرتو منویّات امامین انقلاب، جزو اهداف اصلی مدرسه علمیه ولایت می باشد.
وی با اشاره به ویژگی‌های مدرسه علمیه ولایت، گفت: همجواری با مرقد مطهر علی بن موسی الرضا(ع) بر اساس بهرمندی از دو مدرسه علمیه موقوفه با سوابق علمی و انقلابی، به‌نام‌های حسینیه آیت الله العظمی سیدعبدالله شیرازی (قده) و موسسه حضرت صاحب الزمان (عج) ، و استفاده از اساتید مجرب مشهد و قم و نظارت بیت آیت الله العظمی شیرازی و آیت الله سیبویه از ویژگی های اصلی و بی‌همتای این مدرسه است.
مدیر مدرسه علمیه ولایت ادامه داد: این مدرسه دارای تمامی سطوح حوزه از سطح ۱ تا سطح ۴ می باشد و طلاب محترم می توانند در ضمن تحصیل ، از زمینه های تدریس و تبلیغ در مجموعه های وابسته حوزوی و غیر حوزوی از جمله دبستان و دبیرستان ، کانون های فرهنگی پسران و دختران و واحدهای توانمندسازی و کارآفرینی استفاده کنند.
حجت الاسلام سیبویه با اشاره به اینکه مدرسه علمیه ولایت بر اساس مجوز رسمی حوزه علمیه خراسان طلبه می‌پذیرد، بیان داشت: دانش آموزان پایه ۹ (اتمام دوره اول دبیرستان) می¬توانند با ثبت‌نام در سایت حوزه علمیه خراسان و انتخاب مدرسه علمیه ولایت به عنوان اولویت اول، پس از کسب قبولی در آزمون جامع به این مدرسه مراجعه کرده و از فضای علمی معنوی بهرمند شوند.
وی افزود سنوات تحصیلی در کلیه مقاطع این مدرسه بین شش تا ده سال می باشد که با توجه به برنامه ریزی¬های دقیق و ارائه کامل مکالمه عربی و استفاده از ظرفیت تعطیلات، طلاب میتوانند سنوات تحصیلی خود را با حفظ کیفیت به حداقل زمان کاهش دهند.
ایشان با اشاره به راه های ارتباط و اطلاع رسانی، اعلام نمود: آدرس @velayath برای کانال رسمی مدرسه علمیه ولایت در پیام‌رسان ایتا فعال است و داوطلبان برای دسترسی و ارتباط با مسئولان مدرسه، می‌توانند از طریق مدیر کانال و یا با شماره تلفن ۰۹۰۲۱۱۰۰۸۰۸ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.