9
رئیس موقوفه مشارکتی مهدوی:

اهدای ۱۲ سری جهیزیه به نو عروسان

  • کد خبر : 3976
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
اهدای ۱۲ سری جهیزیه به نو عروسان
رئیس موقوفه مشارکتی مهدوی خراسان گفت: ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسانی که مراسم ازدواجشان را در خیمه‌الانتظار برگزار کرده‌اند، اهدا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حجت الاسلام سعید آخوندی رئیس موقوفه مشارکتی مهدوی در خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: کاروان‌های انتظار در روز نیمه شعبان ۲۰۰ جشن در مشهد به‌ویژه در غرب این شهر برگزار می‌کنند.

وی افزود: ویژه برنامه در انتظار باران که با حضور سخنرانان و مداحان کشوری از ۲۰ اسفند آغاز و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد، در مجتمع خیمه انتظار با حضور با شکوه مردم برگزار می‌شود.

رئیس موقوفه مشارکتی مهدوی در خراسان رضوی افزود: ویژه برنامه اهدای ۱۴ هزار شاخه گل به جوانان در سطح شهر مشهد مقدس در شب ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) انجام شده است.

 

 

وی بیان کرد: در ویژه برنامه عاشقانه‌های انتظار نیز ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسانی که مراسم ازدواجشان را در خیمه‌الانتظار برگزار کرده‌اند، اهدا می‌شود.

آخوندی افزود: ۴۰ موکب توسط همسایه‌های خیمه‌الانتظار در قالب ویژه برنامه کوچه انتظار از ساعت ۵ بعدازظهر برپا می‌شود.

رئیس موقوفه مشارکتی مهدوی در خراسان رضوی اظهار کرد: توزیع نان رایگان در ویژه برنامه‌ای با عنوان «سر سفره امام مهربان» توسط نانوایی‌هایی که در حاشیه شهر هستند انجام می‌شود.

 

 

وی با بیان این‌که اجتماع منتظران نیز صبح نیمه شعبان از عرصه میدان شهدا مشهد آغاز می‌شود، افزود: از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در خدمت مردم متدین مشهد هستیم تا این اجتماع باشکوه که همراه با مداحی، سرودخوانی و شعرخوانی است صورت گیرد و به سمت حرم مطهر رضوی همراه شویم تا در نماز باشکوه جمعه شرکت کنیم.

 

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.