5
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان‌رضوی خبر داد:

ورود ۹ میلیونی زائران به مشهد در نوروز امسال

  • کد خبر : 6838
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۵۰
ورود ۹ میلیونی زائران به مشهد در نوروز امسال
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان‌رضوی از ورود بیش از ۹ میلیون زائر به مشهد تا پایان یازدهمین روز فروردین خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد امروز شنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: از ۱۵ اسفند تا پایان روز گذشته ۹ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۴۱۴ زائر وارد مشهد شده‌اند.
قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: مجموع ظرفیت‌های اسکان که از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز ۱۱ فروردین ماه جاری در شهر مشهد مورد استفاده قرار گرفته ۶ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۱۸۹ نفر شب‌ اقامت بوده است.
گنابادی‌نژاد تصریح کرد: ظرفیت‌های اسکان رسمی مشهد در شب گذشته ۶۰ درصد، اسکان موقت ۴۲ درصد و اسکان اضطراری نیز ۱۵ درصد اشغال بوده است.

گنابادی‌نژاد یادآور شد: یکی از نواقص در خدمت‌رسانی به زائران در گذشته در حوزه امداد خودرو بود که با وجود این که ظرفیت‌های خوبی داشتیم اما مردم خدمت‌رسانی مطلوبی را دریافت نمی‌کردند.

وی افزود: امسال ساماندهی مناسبی در این زمینه صورت گرفته است و بنا بر آخرین آمار ۳۱۲ دستگاه امداد خودرو در سطح استان فعال شده و ۸۱ موقعیت آن در نرم افزار «نشان» بارگذاری شده بود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.