12
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد:

۳۲ درصد پرونده‌های کارگری سازشی بوده است

  • کد خبر : 1699
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
۳۲ درصد پرونده‌های کارگری سازشی بوده است
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت تمام تلاش برای حل پرونده‌های کارفرما و کارگری انجام شده به‌طوری که ۳۲ درصد پرونده‌ها به‌صورت سازش بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حمیدرضا پناه گفت در هفته کارگر ۱۸۰ برنامه خواهیم داشت و ۳۰ دوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را نیز در استان برگزار خواهیم کرد.
وی در رابطه با تجلیل از خانواده‌های کارگری بیان داشت: ۱۷ مورد بازدید از خانواده های کارگری نیز در دستور کار ما قرار خواهد داشت.

وی افزود: از میان برنامه‌های این اداره کل ۶۳ برنامه به‌صورت مجازی، ۱۰۱ برنامه حضوری، ۱۶ برنامه ورزشی و ۶ بازدید از شهدای کارگر و مدافعین سلامت می‌باشد.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رابطه دیدار با ائمه جمعه عنوان کرد: ۸ بازدید و دیدار با ائمه جمعه خواهیم داشت و ۳ نشسست خبری نیز انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های دیگر ما می‌توان به ۱۲ مورد انتقال تجربه، ۵ مسابقه فرهنگی هنری، ۱۶ مسابقه ورزشی و همچنین ۱۴ فیلم مستند در مورد کار و کارگری اشاره کرد.

وی در رابطه با روابط کارگر و کارفرما اظهار داشت: ۳۲ درصد از پرونده‌های روابط کارفرما و کارگر به‌صورت سازش بوده و این اداره کل تمام تلاش خود را در زمینه سازش پرونده‌ها انجام خواهد داد.
حمیدرضا پناه در رابطه با بیمه بیکاری اظهار داشت: ۵۷ هزار مراجعه در سال ۹۹ داشته ایم که بیش از ۱۷ هزار نفر مشمول بیمه بیکاری شدند.
وی در رابطه با بودجه بخش مشاغل خانگی نیز گفت: نگاه ویژه‌ای را به بخش مشاغل خانگی داریم به‌طوری که در سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان بودجه در این زمینه به استان تعلق گرفته و ۲ میلیارد تومان بیش از این بودجه را اختصاص داده‌ایم.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رابطه با هیئت‌های حل اختلاف گفت: ۱۸ هیئت حل اختلاف جدید راه‌اندازی شده که مجموعا ۳۸ هیئت حل اختلاف را خواهیم داشت.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.