10

گوینده جمله «از ایران بروند»، با چند رأی وارد مجلس شده؟

  • کد خبر : 3468
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
گوینده جمله «از ایران بروند»، با چند رأی وارد مجلس شده؟
مجموع آرای سید کاظم موسوی از اردبیلِ مرکز استان، به اضافۀ نمین، نیر و سرعین به ۶۰ هزار هم نمی‌رسد؛ دقیقاً ۵۹هزار و ۵۱۶ رأی!

شرق‌نگار: اظهارات سیدکاظم موسوی نمایندۀ اردبیل، نمین و سرعین و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که در مخالفت با واردات «آلات موسیقی» به دوستداران موسیقی توصیه کرد «از ایران بروند»، آن چنان بحث‌انگیز شده که محمد دلاوری مجری صریح اللهجۀ تلویزیون را نیز به واکنش واداشت تا بگوید: شما به چه حقی برای مردم تعیین تکلیف می‌کنید؟ مگر سرود ملی ما را با دبه زده‌اند؟ آن کسی باید برود که بین مردم تفرقه می‌اندازد.

این لحن درباره کسی که لباس روحانیت بر تن دارد و سن او از ۵۰ گذشته شاید در تلویزیون بی‌سابقه باشد، اما به نظر می‌رسد آن‌جا که توصیه به رفتن کرده، مجری را مصمم‌تر کرده باشد در حالی که مقامی در حد رئیس قوه قضاییه در تماس با وزیر خارجه در نیویورک گفته بود به ایرانیان خارج از کشور بگویید بازگردند. چگونه می‌توان ایرانیانی را که به خارج رفته‌اند با پول وسرمایه به بازگشت فراخواند و یکی در داخل انبوه ایرانیان را به صرف علاقه به موسیقی به خروج از کشور توصیه کند؟!

با این اوصاف بد نیست بدانیم این جناب که به تعبیر مجری تلویزیون برای یک ملت ۸۵میلیون نفری تعیین تکلیف می‌کند و نمی‌داند یا نمی‌خواهد بداند اگر کرونا نبود تشییع میلیونی برای استاد آواز که «ساز»‌ساز هم بود برپا می‌شد، با چند رأی وارد مجلس شده است: مجموع آرای سید کاظم موسوی از اردبیلِ مرکز استان به اضافۀ نمین، نیر و سرعینِ زیبا و توریستی به ۶۰هزار هم نمی‌رسد و دقیقاً ۵۹هزار و ۵۱۶ رأی است. آن هم در انتخاباتی که به لطف نظارت شورای نگهبان رقبای اصلی پیشاپیش حذف و از گردونه خارج شده بودند. همین!

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.