3
دبیر جشنواره غنچه‌های امید عنوان کرد:

کودکان اتباع غیرایرانی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند

  • کد خبر : 6100
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
کودکان اتباع غیرایرانی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند
دبیر جشنواره غنچه‌های امید، گفت: در این جشنواره توجه به کودکان حاشیه شهر مشهد بیشتر شده و کودکان اتباع غیرایرانی نیز می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، رویا حیدرزاده مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: جشنواره‌های فرهنگی توجه زیادی به موضوع کودک و نونهالان نمی‌کنند و رویکرد ما، کشف استعداد کودکان و نونهالان حاشیه شهر مشهد خواهد بود.

وی گفت: جشنواره غنچه‌های امید یک رویداد فرهنگی بوده و اهداف خاصی را دنبال کرده و سازمان‌های زیادی نیز در این جشنواره ما را همراهی خواهند کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به، آموزش و پرورش، مرکز آفرینش‌های هنری آستان‌قدس رضوی، معاونت فرهنگی شهرداری مشهد و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مشهد و همچنین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی، افزود: در پنجمین جشنواره غنچه‌های امید طی سه روز در اواخر بهمن ماه سال جاری با هدف آشنایی کودکان و والدین با مناسبت‌های ملی، مذهبی، آموزه‌های انقلابی، همچنین تقویت مهارت‌های اجتماعی و ایجاد زنجیره ارتباطی در فضای خانواده، مهد و فضای مجازی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

وی گفت: اصل رکن تربیتی، خانواده است و رکن بعدی جایگاه های آموزشی و پرورشی در سطح جامعه است، اظهار کرد: بسیج جامعه زنان دارای نگاه تربیتی در حوزه کودک و نونهالان است تا منجر به اتفاق هنری در سطح استان شود.

حیدرزاده افزود: در مشهد حدود هزار مهد کودک و مهد قرآنی وجود داشته و در سطح استان نیز این عدد به هزار و ۵۰۰ مهد کودک رسبده است.

وی افزود: مهلت شرکت و ارسال اثر به پنجمین جشنواره غنچه‌های امید تا بیستم دی ماه بوده و می‌توان گفت به عنوان رویداد فرهنگی در سطح استان باعث تحرک و پویایی مهدهای کودک و کانون‌های حوزه کودکان خواهد شد.

دبیر جشنواره غنچه‌های امید نیز در ادامه، گفت: چهارمین جشنواره غنچه‌های امید در سال ۹۸ برگزار شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، در سه سال بعد آن برگزار نشده است.

وجیه رفائی افزود: اختتامیه جشنواره غنچه‌های امید در اسفندماه و مصادف با نیمه شعبان خواهد بود و به تمام شرکت‌کنندگان نیز گواهینامه حضور داده خواهد شد.

وی در ادامه، گفت: جشنواره چهارم حدود شش هزار شرکت‌کننده داشته که امسال پیش‌بینی می‌کنیم افراد بیشتری در این رویداد شرکت کنند.

دبیر جشنواره غنچه‌های امید با تاکید بر اینکه تمامی کودکان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: در این جشنواره توجه به کودکان حاشیه شهر مشهد بیشتر خواهد بود و شرایطی را مهیا کرده‌ایم تا کودکان اتباع غیرایرانی نیز بتوانند در این رویداد شکرت کنند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6100

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.