14
رئیس شورای شهر مشهد:

رفع کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در اولویت است

  • کد خبر : 989
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
رفع کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در اولویت است
رئیس و اعضای شورای شهر برای کمک به انتقال خون آستین ها را بالا زدند " رفع کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در اولویت است ".

به گزارش  پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان، مهندس حیدری رئیس شورای شهر مشهد مقدس و از اعضای این شورا همزمان با کاهش ذخایر خونی و شیوع بیماری کووید ۱۹ ضمن حضور در مرکز اهدای خون امام رضا (ع) ، از این مجموعه بازدید نمودند.

مهندس حیدری در این بازدید طی نشستی صمیمانه با مدیرکل و مسئولین انتقال خون با بیان این که اهداء خون اهدای زندگی است، افزود: همانگونه که می دانیم با وجود پیشرفت چشمگیر بشر در علم پزشکی هنوز هیچ جایگزینی برای خون یافت نشده است، لذا اهداء خون از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تامین این مهم وظیفه ای حاکمیتی است که همواره به عنوان یک اولویت در دستور کار دولت ها قرار دارد، گفت: اهتمام دولت و متولیان شهری در خصوص توسعه خدمات درمانی و تامین سلامت به عنوان اساسی ترین اولویت می باشد.

وی همچنین با تقدیر از تلاش شبانه روزی مسئولین و پرسنل این اداره کل بیان داشت: آرزوی سلامتی و توفیق آنان در خدمات رسانی و استمرار خدمات دهی مطلوب به مردم خیرخواه و توفیقات آنان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

در این دیدار دکتر عبدالهی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی نیز ضمن خوش‌آمد گویی به ایشان و توجه مدیران شهرداری و شخص رئیس شورا و شهردار به انتقال خون استان و تشکر از حمایت های ویژه شورای شهر از مجموعه انتقال خون استان ، به جایگاه منحصر به فرد و استراتژیک انتقال خون در سلامت مردم اشاره نموده و ابراز امیدواری کرد با توجهات بیش از بیش ایشان و مجموعه مدیریت استان مشکلات انتقال خون نیز برطرف و روند توسعه کمی و کیفی فعالیت های اداره کل انقال خون پر شتاب تر گردد.

در این دیدار معاون فن آوری‌های نوین انتقال خون استان و دیگر مسئولین این سازمان، ضمن برشمردن مشکلات این نهاد عام المنفعه، کمبود اعتبارات و نیروی انسانی را از معضلات این سازمان اعلام نموده وخواستار توجه بیشتر و ویژه به انتقال خون استان که پشتیبان ۶۱ مرکز درمانی و بیمارستان است شدند.

در این بازدید مهندس حیدری و همکاران ایشان قول مساعد داده تا پیگیر رفع مشکلات انتقال خون استان خواهند بود .

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.