13

پاتک پلیس به سوداگران مرگ / کشف ۶۵۸ کیلو تریاک در خراسان رضوی

  • کد خبر : 1119
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۳:۲۵
پاتک پلیس به سوداگران مرگ / کشف ۶۵۸ کیلو تریاک در خراسان رضوی
فرمانده انتظامی استان از پاتک غافلگیرانه پلیس برای کشف محموله موادمخدر و دستگیری ۴ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدکاظم تقوی” در تشریح این عملیات ضربتی گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی از استان‌های جنوبی به خراسان رضوی و در مسیر شهر مشهد دست یافتند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد قاچاقچیان با یک اتوبوس مسافربری و یک کامیونت وارد استان خراسان رضوی می‌شوند و با کسب این سرنخ‌ها مثلث پلیسی با حضور جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه و پلیس تایباد تشکیل شد.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه در این عملیات گسترده اتوبوس مسافربری حامل مواد افیونی که عازم مشهد بود را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۵۵۸ کیلو تریاک جاسازی شده در بدنه وسیله نقلیه را کشف کردند.
سردار تقوی گفت: با دستگیری ۳ متهم اصلی پرونده تحقیقات تیم مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه یافت و پلیس شهرستان تایباد نیز با هماهنگی و در اقدامی ضربتی وارد عمل شد و خودرو کامیون حامل مواد مخدر را در مسیر شهر مشهد متوقف کرد.
وی با اشاره به این مطلب که در بازرسی از کامیونت ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر شده است گفت: تحقیقات از قاچاقچیان برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این سوداگران مرگ ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.