15
مسئول ستاد مردمی ویژه برنامه های میلاد جوادالائمه (ع):

ویژه برنامه‌های ولادت امام جواد (ع) در مشهد

  • کد خبر : 1340
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
ویژه برنامه‌های ولادت امام جواد (ع) در مشهد
مهدی رجب‌پور گفت: نمایندگان این ستاد در ۹ در بیمارستان حضور پیدا کرده و کسانی که نام فرزندانشان را جواد و محمدجواد بگذارند، هدایای متبرکی از سوی ما و با همکاری آستان قدس رضوی دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مسئول ستاد مردمی ویژه برنامه جشن میلاد جوادالائمه در نشست خبری ستاد مردمی ولادت امام‌جواد گفت: ۹ برنامه در دستور کار ما قرار دارد که از جمله آن می‌توان به توزیع نان رایگان در منطقه شهرک مهرگان اشاره کرد.

وی افزود: طرح یا باب الحوائج طرح دیگر ماست که در آن زندانیان زیر ۱۸ سال و جوان آزاد می‌شوند که مجموع مبلغ ۵۰ میلیون تومان خواهد شد و بعد از آزادسازی زندانی‌ها ما در بحث اشتغال، ازدواج و معیشت آنها ورود پیدا می‌کنیم و همچنین افرادی را به عنوان معین برای خانواده‌های زندانیان در نظر گرفته‌ایم.

رجب‌پور در رابطه با طرح شهر بهشت این ستاد گفت: ۴ اسفند و در روز دوشنبه کاروان‌های شادی در میدان شهدا مستقر هستند و عموم مردم می‌توانند یه‌صورت کاروان های خودرویی و موتوری شرکت کرده و مسیرها از میدان شهدا به‌سمت فلکه برق احمد آباد امامت و در نهایت در جاهدشهر نماز مغرب و عشا و بعد از نماز به سمت حرم حرکت خواهیم کرد.

وی بیان داشت: برپایی ۹ پاتوق فرهنگی، ماشین نویسی و نور افشانی را در قالب طرح یا جواد ابن‌الرضا عنوان کرد و افزود: در طرح سلام بر امام، ارتباط زنده با حرمین شریفین کاظمین صورت می گیرد.

مسئول ستاد مردمی ویژه برنامه جشن میلاد جوادالائمه گفت: طرح ازدواج ۱۸ زوج جوان از استان های کرمان و هرمزگان نیز از دیگر برنامه های ما می‌باشد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.