13
وزیر اطلاعات در مشهد:

باید در خدمت رسانی به مردم، انقلابی و جهادی عمل کنیم

  • کد خبر : 3378
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
باید در خدمت رسانی به مردم، انقلابی و جهادی عمل کنیم
وزیر اطلاعات گفت: هر جا کار با خدمت بسیجی وار و تلاش جهادی همراه باشد، موفقیت سرافرازی و پیروزی را به همراه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه خدمت بسیجی باید سرمشق مسئولان باشد، افزود: فرهنگ بسیجی می‌تواند کشور را در برابر توطئه ها، کاستی‌ها و کمبود‌ها نجات دهد و مسیر رستگاری را نمایان کند.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند حافظ کیان انقلاب اسلامی و خادم مردم باشد، اظهار داشت: وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را در مبارزه با فساد اقتصادی، دشمن ستیزی و هر حرکتی که دشمن در مجموعه نظام انجام دهد، به کار می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه اگر امروز کشوری سربلند و سرافراز در مقابل توطئه ها، خیانت‌ها و فتنه‌ها داریم و در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده ایم، این را مدیون مردم هستیم.
وزیر اطلاعات ادامه داد: مردم با همراهی، مشارکت و صبوری شان مسیر و بستر پیروزی را فراهم کرده اند.
وی افزود: گرچه مردمی با سلیقه‌های مختلف و نگاه‌های متفاوت داریم؛ اما همه یک ملت هستیم و باید خدمتگزاری را برای همه آن‌ها سرلوحه خود قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه ما باید به عنوان مسئولان و خدمتگزاران مردم شرایطی را فراهم کنیم تا آن‌ها بتوانند با مسئولان ارتباط و تعامل داشته باشند، گفت: تعامل و ارتباط بیشتر با مردم حلال مشکلات است.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب با بیان اینکه مردم نشان داده اند، مردمی صبور، فهیم و همیشه حاضر در صحنه هستند افزود: هوشیاری و هوشمندی مردم بالاست و تحلیل‌های آن‌ها کمتر از مسئولان نیست.
وزیر اطلاعات ویژگی مردمی بودن دولت سیزدهم را به حضور در میان مردم دانست و خاطرنشان کرد: به جای اینکه مردم به مسئولان مراجعه کنند، آن‌ها باید با حضور در میان مردم دغدغه‌های موجود را پیگیری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب با بیان اینکه به گفته دوست و دشمن حضور رئیس جمهوری در میان مردم باعث رضایت مندی آن‌ها در شرایط سخت معیشتی شده است، اظهار داشت: اگر مردم احساس کنند که مسئولان دغدغه‌های آن‌ها را دارند با آن‌ها همراهی می‌کنند.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال بهره برداری و به تعبیر خودش به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم بوده است، گفت: همراهی و هم افزایی مسئولان باعث شد که دشمنان در نقشه‌های خود شکست بخورند و این پیروزی را مرهون همراهی و صبوری مردم هستیم.
وی گفت: تحقق شعار‌های دولت مردمی سیزدهم همچون عدالت، فساد ستیزی و خدمت به مردم باید سرلوحه تمام برنامه‌ها قرار گیرد.
وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن با به میدان آوردن همه توان و ظرفیت‌های رسانه‌ای خود یک جنگ ترکیبی علیه کشور را در دستور کار قرار داده است و به دنبال بهره برداری از هر چالش و فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب با اشاره به اینکه امروز خروج خفت بار آمریکا از منطقه و پیشرفت‌های کشور در اوج تحریم‌ها صحنه‌های مختلفی از سربلندی کشور است که دشمن به آن اعتراف می‌کند، تصریح کرد: این‌ها فرصت‌هایی است که با درایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مردم محقق شده است.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.