10
مدیرعامل شرکت همیار انرژی تاکید کرد:

همکاری واحد معدنی سازمان همیاری با ستاد فرمان اجرایی امام(ره)

  • کد خبر : 1613
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
همکاری واحد معدنی سازمان همیاری با ستاد فرمان اجرایی امام(ره)
مدیرعامل شرکت مدیریت معدنی همیار انرژی از همکاری این واحد وابسته به سازمان همیاری شهرداری‌ها با ستاد فرمان امام(ره) استان به منظور استفاده از ظرفیت معادن در جهت کمک به محرومیت زدایی‌ها در مناطق مختلف استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، محمد حیدری صبح امروز با فرج الله شوشتری مدیرکل ستاد فرمان امام رضوان الله تعالی علیه استان دیدار و در خصوص همکاری‌های مشترک و راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف چشم اندازهای این دو مجموعه بحث و تبادل نظر کردند.
وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های فراوان مناطق مختلف خراسان رضوی از حیث وجود معادن و مواد معدنی متنوع، افزود: با تدابیر اندیشیده شده در سازمان همیاری شهرداری‌ها، مجموعه مدیریت معدنی همیار انرژی به منظور شناسایی ظرفیت‌های این حوزه و همچنین فراهم کردن زمینه‌های توسعه و رونق اقتصادی در شهرها و روستاها به ویژه مناطق محروم با استفاده از این پتانسیل بالقوه ایجاد شده است.
مدیر واحد معدنی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به رسالت ستاد فرمان امام(ره) در جهت محرومیت زدایی‌ها و کمک به مردم و مناطق کم برخوردار، حوزه مستعد معادن و مواد معدنی می‌تواند ظرفیت خوبی برای تحقق اهداف این ستاد در خراسان رضوی باشد.
وی با تاکید بر برنامه‌ریزی‌های واحد معدنی سازمان همیاری در جهت برقراری تعاملات مثبت با دستگاه‌های مختلف به منظور انجام اقدامات موثر در حوزه اقتصاد معدن، تصریح کرد: با توجه به ماموریت‌های ستاد فرمان امام (ره) این آمادگی را داریم تا در کنار این دستگاه و با هم‌فکری و هم افزایی با یکدیگر از ظرفیت معادن استان در جهت همکاری‌های مشترک و تاثیرگذار برای تحقق برنامه‌های این نهاد، بهترین استفاده را داشته باشیم.
حیدری خاطرنشان کرد: معادن استان و طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه قابلیت‌های فراوانی از حیث اقتصادی، ایجاد اشتغال و … را دارا هستند که قطعا با برنامه‌ریزی و تدوین پروژه‌های عملیاتی می‌توانیم در راستای استفاده از این ظرفیت در جهت ایجاد رونق در اقتصاد استان و کمک به مناطق و خانواده‌های محروم و کم برخوردار گام‌های موثری را برداریم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.