13

همکاری سازمان نظام پزشکی مشهد برای تامین نیروی مراکز خدمات سرپایی ۲۴ ساعته کرونا

  • کد خبر : 2557
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
همکاری سازمان نظام پزشکی مشهد برای تامین نیروی مراکز خدمات سرپایی ۲۴ ساعته کرونا
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد از همکاری سازمان متبوع خود برای تامین نیروی مراکز خدمات سرپایی 24 ساعته کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، دکتر مسعود زحمتکش، گفت: ۴۶ شیفت کاری ۴ مراکز ۲۴ ساعته با حضور ۱۶ پزشک متخصص و ۷ پزشک عمومی با همکاری سازمان نظام پزشکی مشهد تامین شد و این روند برای هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: شرایط حاد شیوع کرونا در مشهد باعث شده که تعداد مراکز خدمات درمانی مرتبط با کووید ۱۹ افزایش یافته و ساعات فعالیت آن ها نیز بیشتر شود، این مسئله نیاز به تامین نیروی کادر درمان به ویژه در حوزه پزشکان متخصص و عمومی داشت که سازمان نظام پزشکی علیرغم اینکه بخش خصوصی با ظرفیت کامل مشغول ارائه خدمت بوده، جهت کمک به بخش های دیگر و در راستای بسیج همکاران در این زمینه به طور موثر همکاری کرد.
وی به خستگی کادر درمان و ابتلا به کرونای دلتا بسیاری از پزشکان و پرستاران اشاره کرد و گفت: شیفت های کاری فوق‌العاده سنگین شده و بسیاری از همکاران ما چندین شیفت کاری پشت سر هم و بدون استراحت کافی را می‌گذرانند. به همین خاطر از کلیه پزشکان و درمانگران گرامی که قادر به همکاری هستند تقاضا داریم که برای کمک به حل مسائل درمانی مردم شهر وعبور از پیک سهمگین فعلی کرونا وارد میدان شده و همکاری خود با مراکز درمانی را از طریق روابط عمومی سازمان نظام پزشکی پیگیری نمایند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.