3

پشت پرده هجوم مردم با بازار سکه و ارز از زبان یک نماینده مجلس

  • کد خبر : 5838
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
پشت پرده هجوم مردم با بازار سکه و ارز از زبان یک نماینده مجلس
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سوق دادن منابع مالی مردم به سمت بازارهای دیگر به غیر از بازار سکه و ارز با ایجاد امنیت در این بازارها ضرورت دارد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه دولت راهکارهای موقتی مانند پیش فروش سکه را برای مدیریت بازار ارائه می‌کند تا مثلا حباب در بازار سکه را کاهش دهد یا اینکه اخیرا شنیده‌ام می‌خواهد اوراق ارزی را به فروش برساند، اما سوال این است این اوراق را به چه قیمتی به فروش رسانده؟ و به چه قیمتی به دست مردم خواهید رساند؟ و در نهایت با چه قیمتی از آن‌ها می‌خرد؟، بنابراین این مسائل باید شفاف شود.

وی با اعتقاد به اینکه ایجاد امنیت اقتصادی باعث می شود مردم بتوانند منابع مالی خود را در مسیر درست سرمایه‌گذاری کنند از وظایف دولت است، اظهار کرد: این مسئله‌ای است که تا امروز شاهد آن نبودیم چراکه این ایجاد امنیت در بازارهای دیگر می‌تواند به تعدیل قیمت سکه و ارز و حتی مسکن و زمین کمک کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سوق دادن منابع مالی مردم به سمت بازارهای دیگر به غیر از بازار سکه و ارز با ایجاد امنیت در این بازارها از ضروریات و وظایف اصلی دولت است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.