9

نمایشگاه “حسینیه‌ای به وسعت شهر” افتتاح شد

  • کد خبر : 2442
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
نمایشگاه “حسینیه‌ای به وسعت شهر” افتتاح شد
نمایشگاه حسینیه ای به وسعت شهر با هدف اعطای مجوز و توزیع اقلام مورد نیاز هیئت ها باحضور مدیران شهری و اعضای شورای ششم شهر مشهد افتتاح شد.
  • به گزارش پایگاه خبری شرق نگار، نمایشگاه حسینیه‌ای به وسعت شهر با هدف توزیع اقلام و محصولات مورد نیاز هیئت‌های مشهد در ایام محرم و صفر و همچنین اعطای مجوز برگزاری براساس پروتکل‌های بهداشتی؛ با حضور مدیران شهری و اعضای شورای ششم شهر مشهد در ساختمان شمس میدان شهدا افتتاح شد.

در این مراسم رضا خواجه نائینی سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه ۷۰۰ بیلبورد و سازه شهری با کتیبه های حسینی و طرح های سنتی سیاه پوش می شوند، گفت: امسال حجم تبلیغات محیطی برای محرم به نسبت سال های قبل تقریبا دو برابر شده است.

وی با تاکید بر لزوم نمادسازی برای معرفی فلسفه عاشورا به مردم افزود: تمام رفتارهای امام حسین (ع) از زمانی که از مکه به سمت کربلا حرکت کردند، یادآور یک ویژگی و نماد اسلامی است.

خواجه نائینی با اشاره به هدفمندی تولید محتوای در تبلیغات محیطی محرم امسال تصریح کرد: با سیاه پوشی و نصب احادیث و رولیت‌ها و محتواهای مربوط به قیام عاشورا در شهر، این حرکت حضرت و چرایی آن را برای مردم و مسوولین تداعی می‌شود.

وی گفت: تمام حادثه عاشورا نمادی از ایثار، از خودگذشتگی و اهمیت به نماز، امر به معروف است، فلسفه عزاداری ها و آنهایی که در بین راه به دلایلی نیامدند و انهایی که به حضرت پیوستند، است.

گفتنی است در این مراسم از لوگوی هیئت شهدای رسانه نیز رونمایی شد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.