16
مدیرعامل انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران:

سرمایه‌گذاران صنعت نمایشگاهی امنیت شغلی ندارند

  • کد خبر : 1370
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
سرمایه‌گذاران صنعت نمایشگاهی امنیت شغلی ندارند
علی ابراهیم‌زاده گفت باتوجه به عدم گارانتی سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاران امنیت شغلی ندارند و این مسئله باعث بی‌انگیزگی جمع کثیری از آن‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، اولین نشست تخصصی فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی با هیئت مدیره انجمن نمایشگاه‌های ایران و انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در مشهد برگزار شد.

دکتر هاجر چنارانی، رییس فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده‌ای از اشتغال و درآمدزایی کشور در صنعت نمایشگاهی است و ما به دنبال آن هستیم تا در برنامه هفتم توسعه اصلاح قوانین مصوب در صنعت نمایشگاهی و تصویب قوانین جدید در این صنعت را داشته باشیم.

مدیرعامل انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران نیز در رابطه با عدم مالکیت معنوی اثرها به خبرنگار شرق‌نگار گفت: ما به‌عنوان برگزارکننده یک‌سری شرکت‌های خصوصی هستیم که در سال‌های خیلی دور مجموعه‌ای تحت عنوان برگزارکننده نمایشگاه رو راه‌اندازی کردیم و عناوین نمایشگاهی رو شناسایی، بررسی و ظرفیت‌سنجی کرده‌ایم.

وی در ادامه گفت: ما باتوجه به شرایط ایران و منطقه آن عنوان نمایشگاهی را از سازمان توسعه تجارت کشور مجوز می‌گیریم، و با تلاش خودمان این عنوان را توسعه داده و زمانی که این تایتل نمایشگاهی به شرایط خوبی رسید در آن موقع است که سازمان‌‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌هایی چه دولتی و چه غیر دولتی پیدا شده و متوجه این توسعه می‌شوند و به‌راحتی عنوان نمایشگاهی‌ای که روی آن ۱۵ سال زحمت کشیده شده است را از آن خود می‌کنند.

همچنین عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی می‌توانیم گامی موثر در مسیر رونق صنعت نمایشگاهی برداریم که عادلانه و به ‌دور از جناح‌ها سخن بگوییم.

در ادامه این جلسه علی یارمحمدیان، رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران گفت اگر می‌خواهیم به تولید و فروش برسیم باید در گام نخست به بازاریابی خوب در آن صنف و صنعت توجه کنیم وسایت‌ها، برگزارکنندگان، مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان چهار ضلع صنعت نمایشگاهی‌اند.

مدیرعامل نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد نیز گفت: مهمترین آثار صنعت نمایشگاهی در انتقال تبادل، ارتقای کمی و کیفی و سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاران سالانه ۱۳۱ میلیون دلار هزینه می‌کنند که نیمی از آن در صنعت نمایشگاهی و نیمی دیگر در صنعت گردشگری هزینه می‌شود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.