20
رئیس پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور عنوان کرد:

ظرفیت خراسان رضوی در صادرات فناوری اطلاعات به کشور‌های مجاور

  • کد خبر : 1324
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
ظرفیت خراسان رضوی در صادرات فناوری اطلاعات به کشور‌های مجاور
رئیس پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت هدف ما استفاده از فضا‌های معطل‌مانده در دولت برای توسعه کسب‌و‌کار‌های آنلاین است تا این فضا‌ها در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و زمینه صادرات به کشورهای مجاور نیز فراهم گردد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، محمدجعفر صدیق در نشست خبری راه‌اندازی نخستین شبکه مرکز نوآوری تولید محتوای دیجیتال کشور که در محل اداره‌ پست خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، گفت: اولین مرکز نوآوری تولید محتوای دیجیتال کشور در مشهد است و در آینده در شهر‌های دیگر نیز ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: شبکه مراکز نوآوری تولید محتوای دیجیتال، شروع یک راه است و باید در این مسیر گام‌های درستی برداشته شود.

رئیس پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت: پارک‌ها فقط باید تأمین‌کننده فناوری باشند و این روحیه را در جامعه و بخش خصوصی ایجاد کنند. ما باید در هرچه که جنبه اقتصادی دارد نقش داشته باشیم.

وی گفت: ایجاد فضا برای تعمیق و توسعه تکنولوژی و رقابتی شدن فضای تولید محتوا از سوی شرکتهای دارای ظرفیت مهمترین اقدامی است که از سوی پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می‌شود.

محمد جعفر صدیق افزود: تامین توسعه تکنولوژی و رقابتی کردن شرکت‌ها از اهداف پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات است و در این راه پروژه‌های پیشران بزرگ را برای تقویت اقتصادی و اهمیت دادن به محتوی ملی راه اندازی کردیم.

وی افزود: این مرکز پیرو اراده وزیر ارتباطات شکل گرفت، چراکه همواره نگاه ایشان این بوده که فضاهای معطل‌مانده به توسعه کسب‌و‌کارها اختصاص یابد.

وی همچنین گفت: به زودی مراکز سمنان، ساری و کرج هم زیر نظر فاوا کار خود را آغاز می‌کنند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.