6

حرف‌های ناگفته‌ خداداد عزیزی درباره زندگی‌اش/ دوست ندارم کسی حس کند دارم از خودم تعریف می‌کنم

  • کد خبر : 7152
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
حرف‌های ناگفته‌ خداداد عزیزی درباره زندگی‌اش/ دوست ندارم کسی حس کند دارم از خودم تعریف می‌کنم
هفته پیش در یک جلسه خودمانی خداداد عزیزی برای نخستین بار کتاب زندگی‌اش با عنوان «تو خداداد عزیزی هستی» را دید، تا به زودی در مراسمی رسمی از آن رونمایی کنند.

شرق‌نگار: خیلی قبل از این، گروهی تصمیم به ساخت مستندی از زندگی خداداد عزیزی گرفتند، قرار هم بر این شد تا کلید این فیلم همزمان با دیدار دوستانه تیم ملی ایران و برزیل در امارات بخورد، اما در همان ابتدای کار، این ماجرا به خاطر سخت‌گیری‌های خداداد کنسل شد و پس از آن هم او به سختی به ماجراهای این‌چنینی جواب مثبت داد. حالا اما کتاب جذابی از زندگی او تهیه شده که خودش از حاصل کار رضایت دارد.

او در این‌باره می‌گوید: «کسی که کتاب را نوشته از خبرنگاران خوب و قدیمی و البته همشهری من است. سال‌هاست با هم در ارتباطیم و طبیعتاً شناخت خوبی از من دارد. برای همین پذیرفتم که این اتفاق به سرانجام برسد.»

خداداد می‌گوید: «حرف‌هایی در کتاب زده شده که خودم نمی‌توانستم مطرح کنم. مثل ماجراهایی که درباره تیم ملی یا برخی باشگاه‌ها آمده و حالا نقل آن از قلم نویسنده به نظرم جذاب و خواندنی شده است.»

او می‌گوید: «برای خودم بخش‌هایی که مربوط به داستان‌های پدرم می‌شد خیلی جذاب بود و انگار برایم تازگی داشت. به طور کلی از نتیجه کار راضی‌ام و امیدوارم این کتاب به دست هرکسی که می‌رسد دوستش داشته باشد.»

خداداد درباره پیشینه این ماجراها می‌گوید: «خب قبلاً هم پیشنهاد شده بود که کسی این کار را انجام دهد، ولی راستش واهمه داشتم که یا حمل بر این شود که از من تعریف کرده‌اند یا نتیجه کار چیزی شود که تاثیر عکس بر خوانندگان داشته باشد، ولی جواد رستم‌زاده برای من قابل اعتماد بود و به نظرم نتیجه خوبی هم حاصل شده است.»

او درباره ماجرای فیلم زندگی‌اش هم می‌گوید: «آن زمان صحبتش شد و نتیجه نداد، دیگر هم موقعیتی پیش نیامد. واقعیت این است که من زیاد علاقه‌ای به این ماجراها ندارم. دوست ندارم کسی حس کند دارم از خودم تعریف می‌کنم یا شلوغش کرده‌ام. هرچیزی که دارم از لطف مردم و دعای پدرم و مادر مرحومم است.»

خداداد درباره رونمایی از این کتاب می‌گوید: «من در جریانش نیستم. رفقایم در آکادمی زحمتش را کشیده‌اند و احتمالاً در کنار بروبچه‌های هم‌بازی‌ام مراسمی برای رونمایی خواهیم داشت.»

منبع: خبرورزشی

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=7152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.