7

موج هشتم کرونا رو به کاهش است

  • کد خبر : 6278
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
موج هشتم کرونا رو به کاهش است
طبق گفته‌های بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موج هشتم کرونا رو به کاهش است و مرگ و میر کرونایی در 61 درصد روزهای امسال تک رقمی و صفر بوده است.

به گزارش شرق‌نگار، طبق گفته‌های بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موج هشتم کرونا رو به کاهش است و مرگ و میر کرونایی در ۶۱ درصد روزهای امسال تک رقمی و صفر بوده است.برای اطلاع از جزئیات خبر کاهش موج هشتم کرونا باما همراه باشید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۱ روز معادل ۶۱ درصد روزهای امسال، مرگ و میر کرونایی تک رقمی و صفر بوده است.

بهرام عین‌اللهی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۱ روز معادل ۶۱ درصد روزهای امسال، مرگ و میر کرونایی تک رقمی و صفر بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ۱۹۱ روز مرگ و میر تک رقمی کرونایی، ۲۹ روز از جمله امروز مرگ و میر صفر بوده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای کنترل ویروس کرونا در کشور، افزود: در دو ماه قبل نگران موج هشتم کرونا بودیم و در این راستا در بخش های مختلف و مبادی مرزی اقدامات لازم را انجام دادیم. در حال حاضر نیز به طور تقریبی موج هشتم کرونا در کشور رو به کاهش هست و این یک خبر خوش برای هموطنان عزیز است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با اشاره به بازدید از بیمارستان‌های میاندوآب و بخش های مختلف آنها، گفت: میاندوآب به دلیل اینکه در پنج راه قرار گرفته، حالت شاهراه دارد و باید خدمات پزشکی به صورت ویژه دیده شود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.