12

مطالبه جامعه حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور از نمایندگان مجلس در حمایت از مهندس ضرغامی

  • کد خبر : 2547
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
مطالبه جامعه حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور از نمایندگان مجلس در حمایت از مهندس ضرغامی
جمعی از نمایندگان جامعه حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران در نامه ای خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر قالیباف خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مهندس عزت الله ضرغامی، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شرق نگار، در متن نامه نمایندگان جامعه حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران به دکتر محمد باقر قالیباف آمده است:

اینجانبان اعضاء هیات مدیره منتخب جامعه حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور، بعنوان تنها متولی رسمی بیش از ۵۰۰۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران اسلامی، بدینوسیه به استحضار می رسانیم، ایران اسلامی سالیانی است که تحت تحریم های ظالمانه، بویژه شدیدترین تحریم های رسانه ای بوده است و شبکه های گسترده رسانه ای استکبار جهانی پیوسته ترویج ایران هراسی را در برنامه های خود داشته اند.
لذا ما بر این باوریم که جناب آقای مهندس ضرغامی با سابقه درخشانی که در حوزه های فرهنگی و رسانه ای دارند، می توانند با دستان قدرتمند گردشگری ایران اسلامی را به شایستگی هرچه تمام تر به جهانیان معرفی کنند. لذا امید آن داریم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رای قاطع خود فرصتی در خور و پشتوانه ای شایسته برای ایشان فراهم آورند. از خداوند منان توفیق خدمت به مردم رنج دیده ایران اسلامی را برای همگان مسالت داریم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.