10
حمیدرضا ترقی عصر امروز در نشست خبری عنوان کرد:

مشهد گران اداره می‌شود

  • کد خبر : 1627
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
مشهد گران اداره می‌شود
نایب رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی می‌گوید مشهد گران اداره ‌شده و این وضع حاشیه شهر مشهد نیز اصلاً قابل‌قبول نیست.

حمیدرضا ترقی عصر امروز در دومین نشست خبری شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه این وضع حاشیه شهر اصلاً قابل‌قبول نیست گفت این موارد نیازمند این است که عناصر کارآمدی وارد شوند.

وی گفت: فهرست انتخاباتی هوالمطلوب در انتخابات ادوار گذشته به‌صورت مستقل و بدون هماهنگی با سایر تشکلها فعالیت می‌کرد اما در این دوره در خدمت شورای ائتلاف و وحدت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اغلب وقت نیروهای سیاسی در مشهد پرداختن به مسایل حاشیه‌ای بوده و به خودزنی نیروهای خودی که ناشی از قدرت طلبی است، پرداخته می‌شود.

ترقی گفت: به جز شورای سوم شهر مشهد، عملکرد دیگر شوراها را تایید نکرده و شورای سوم از نظر زیرساختی و چشم اندازی نمره خوبی گرفته است.

وی افزود: آنچه ما بر اساس تجربیات گذشته ارائه می‌دهیم بی‌نقص نبوده و از نظر بسیاری از ویژگی‌ها و مختصات، بهترین شیوه و روش ائتلاف و مناسب کردن زمینه برای مشارکت مردم در سرنوشت آینده شهر است.

نایب رییس و سخنگوی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی پیمان شکن نبودن نامزد را از ویژگی های مورد بررسی توسط شورای ائتلاف اعلام کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.