2

مسئول دفتر و دختر “نرگس معدنی‌پور” عضو شورای اسلامی شهر تهران استعفا داد

  • کد خبر : 6219
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
مسئول دفتر و دختر “نرگس معدنی‌پور” عضو شورای اسلامی شهر تهران استعفا داد
با توجه به حواشی ایجاد شده در خصوص فیش حقوقی مسئول دفتر نرگس معدنی‌پور دختر این عضو شورای اسلامی شهر تهران استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر تهران کرد.

به گزارش شرق‌نگار به نقل از تسنیم؛ طی روزهای گذشته تصویری از فیش حقوقی یکی از کارمندان شورای اسلامی شهر تهران در فضای مجازی منتشر شد و همین موضوع باعث شد تا مواضع مختلفی در برابر آن گرفته و افکار عمومی نسبت به آن حساس شوند.

در فیش حقوقی مذکور اعداد و ارقام مندرج در جداول پاداش، اضافه کاری و مناطق سخت باعث افزایش ابهام و نهایتا شائبه دخالت نماینده شورای شهر در اختصاص این ارقام شد.

هرگونه پرداخت به کارکنان شورای اسلامی شهر تهران طبق نظام اداری شورا بوده و نمایندگان بر اساس ساختارهای تعریف شده امکان دخل و تصرف در پارامترهای ارائه شده را ندارند.

از سوی دیگر با توجه به آئین‌نامه‌های داخلی شورای اسلامی شهر تهران که اجازه استفاده از یک نیرو به عنوان مسئول دفتر را به هر نماینده در بدو ورود به شورا می‌دهد، نوع انتصاب مسئول دفتر نرگس معدنی پور بر اساس آن صورت گرفته که در ادوار گذشته شورا نیز سابقه این امر وجود داشته است.

اخبار رسیده از دفتر نرگس معدنی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران حکایت از استعفای فاطمه منصورلی از سمت خود دارد.

در توضیح این موضوع نرگس معدنی‌پور عضو شورای شهر تهران در گفتگو با تسنیم گفت: جامعه در شرایط خاصی قرار دارد و هرگونه خبری می‌تواند ضریب حساسیت مردم را افزایش دهد. با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ایجاد آرامش در افکار عمومی با وجود اینکه هیچگونه اقدام غیرقانونی در زمینه انتصاب مسئول دفتر اینجانب صورت نگرفته و پرداختی‌ها در این جایگاه شغلی به صورت یکسان در شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفته و تمام دفاتر اعضا دارای پست و پرداختی های مشابه هستند اما خانم منصورلی با توجه به حواشی ایجاد شده از سمت خود استعفا و متن آن را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر تهران کرده است.

وی ادامه داد: آنچه در شرایط کنونی جامعه مهم است، آرامش مردم و حل دغدغه‌های آنان است. بر همین اساس استعفا تقدیم شده، پذیرفته شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مصوبه تعارض منافع نیز توضیح داد: در خصوص مصوبه تعارض منافع اگر منعی برای به کارگیری خانم منصورلی وجود داشت، حوزه مربوطه که کاملا در جریان نسبت وی با بنده بوده‌، باید متذکر می‌شدند و اگر بنده را در جریان قرار می‌دادند حتماً نسبت به اجرای آن اقدام می‌کردم و فرد دیگری را در این جایگاه به کار می‌گرفتم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد: اگر این امر باعث ناراحتی مردم شریف شده است، بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.