6
اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

لغو عجیب پروازهای غرب ایران

  • کد خبر : 3618
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
لغو عجیب پروازهای غرب ایران
پروازهای غرب کشور امروز لغو شد. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که برخی منابع، دیشب از شنیده شدن صدای انفجار در مناطق غربی کشور خبر داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، دیشب برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار در مناطق غربی کشور مانند همدان، کرمانشاه و کردستان خبر دادند. به گزارش ایمنا صدای انفجار مهیب در استان‌های گفته شده در حالی شنیده شده که هنوز مشخص نیست که منبع و علت آن کجا و چه بوده است. به گزارش این منبع سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد همدان درباره شنیده شدن صدای مهیب در این شهرستان، گفته است: دقایقی قبل با بیان اینکه صدای مهیبی حول و حوش ساعت ۲۴ دیروز (شنبه) شنیده شد افزود: ابتدا گمان رفت که صدای رعد و برق با توجه به شرایط جوی است اما این امکان رد شد.

کتابی با تأکید بر اینکه امکان اینکه صدا از شهری دیگر رسیده باشد و یا زلزله باشد هم وجود دارد که در حال پیگیری آن هستیم خاطرنشان کرد: زلزله‌نگاری هم بررسی شد، ستاد بحران در حال پیگیری است اما تاکنون هیچ گزارشی دال بر اینکه اتفاق خاصی در شهرستان رخ داده باشد، نرسیده است.

ایلنا هم امروز در گزارشی دیگر از لغو پروازهای غرب ایران نوشته است و علت آن را از معاون سازمان هواپیمایی کشوری جویا شده است. ابوالقاسم جلالی معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی در این زمینه به ایلنا توضیح داده است: توقف پروازها در آسمان غرب کشور تنها به دلیل ناپایداری شرایط جوی در این مسیر است.

او درباره توقف پروازها در آسمان غرب کشور و در پاسخ به این سوال که آیا توقف پروازها ارتباطی با صدای مهیب شب گذشته در این مناطق دارد، گفت: تنها دلیل توقف پروازها در غرب کشور شرایط جوی است. پرواز خرمشهر از تهران آماده پرواز بود که به دلیل شرایط نامساعد جوی، تشخیص داده شد که بهتر است این پرواز انجام نشود.

جلالی ادامه داد: همچنین از صبح امروز چند پرواز در این مسیر standby بوده‌اند که تمام این پروازها برای حفظ ایمنی پرواز و جان مسافران لغو شدند تا شرایط جوی در این مسیر بهبود پیدا کند و توقف پروازها در این مناطق به موضوع دیگری ارتباط ندارد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.