10

صعود چراغ خاموش شهرخودرو به رده پنجم

  • کد خبر : 2123
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
صعود چراغ خاموش شهرخودرو به رده پنجم
تیم فوتبال شهرخودرو که به لحاظ مالکیتی شرایط پایداری در این فصل نداشت، در پایان هفته بیست و ششم به رده پنجم صعود کرد که این اتفاق جالبی برای این تیم بود.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌‌نگار، در چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال شهرخودرو موفق شد در خانه با یک گل از سد نفت مسجد سلیمان عبور کند. این نتیجه در حالی به دست آمد که هدایت دو تیم بر عهده تیمی از مردانی بود که در سالهای گذشته پیراهن استقلال را بر تن می‌کردند.

در حالی که هدایت تیم شهرخودرو بر عهده مهدی رحمتی یکی از کاپیتان‌های سابق و مردان پر افتخار تاریخ باشگاه استقلال بود، محمد نوازی، اشکان نامداری و علی سامره او را همراهی می‌کردند و در سوی دیگر میدان هم مردانی مثل حنیف عمران زاده و سعید لطفی، محمود فکری یکی دیگر از کاپیتانی سابق و پر افتخار استقلال را همراهی می‌کردند.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شهرخودرو به پایان رسید تا شاگردان رحمتی ۳۷ امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کنند. اعضای تیم پدیده در حالی به رده‌ای آبرومند و خوب در جدول رده بندی رسیدند که فصلی پر فراز و نشیب را به لحاظ مدیریتی تجربه می‌کنند و شرایط تیم شان پایدار نبود؛ که این بی ثباتی و مشکلات عدیده، ارزش کار آنها را بیشتر می‌کند.

شهرخودرو با هدایت رحمتی در حالی در رده پنجم قرار گرفته که تیم تحت هدایت قلعه نویی در رده چهارم و شاگردان علیرضا منصوریان در رده ششم قرار گرفته‌اند و احتمال جابجایی رده‌های این تیم‌ها در هفته‌های آتی با توجه به فشردگی امتیازات وجود دارد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.