6
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران عنوان کرد:

کارگران را دلگرم کنید

  • کد خبر : 7164
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
کارگران را دلگرم کنید
برشی از دیدار اخیر کارگران با رهبر انقلاب و ارائه گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را ببینید..

به گزارش شرق‌نگار، رهبر انقلاب در دیدار کارگران با اشاره به ارائه گزارش وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بیانات وزیر محترم بیانات مهمّی بود. آن بخشِ مربوط به کارهایی که بعداً خواهند کرد، خب ان‌شاءالله تلاش کنند و دنبال‌گیری کنند و قطعاً به نتیجه برسد ان‌شاءالله.

وی افزود: در آن بخشی که گفتند انجام گرفته، نکته‌های مهمّی وجود داشت؛ من با دقّت گوش کردم. چیزی که من میخواهم از آقای مرتضوی درخواست کنم. چون ایشان سابقه‌ی کاری خوبی دارند، جاهایی که قبلاً ایشان بودند خوب کار کرده‌اند، و درخواست بنده این است که ایشان روی این آمارها دقّت کنند، بخصوص بعضی از بخشهای مهم مثل مسئله‌ی ایجاد اشتغال.

رهبر انقلاب با اشاره به آمارها در دولت‌های مختلف، اظهار داشت: در دولتهای مختلف کارهایی میشد و آمارهایی میدادند و بعد انسان دقّت که میکرد، در آن مسامحه مشاهده میکرد. سعی کنید این‌جور نشود و نباشد؛ مثل مسئله‌ی بیمه، مسئله‌ی اشتغال و مسئله‌ی مسکن.

این چیزهایی که ایشان ذکر کردند که اینها واقعاً مهم است، خیلی هم مهم است. مراقب باشند آمارها دقیق باشد؛ چون خود مسئول، خود وزیر، بالاسر یکایک کارها که نمی‌رود، بلکه به او گزارش میدهند. دقّت کنید آمارها دقیق باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه افزود: اگر این کارهایی که ایشان میگویند انجام گرفته، انجام گرفته باشد، گامهای بلندی برداشته شده و واقعاً مغتنم است. کاری کنید که این خیل عظیم کارگری کشور، این برادران عزیز، خواهران عزیز، دلشان گرم بشود.» ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

منبع: khamenei.ir

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=7164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.