2

ساخت ‌و‌ ساز‌ ۷۰ درصدی در حوزه باز‌آفرینی

  • کد خبر : 7187
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
ساخت ‌و‌ ساز‌ ۷۰ درصدی در حوزه باز‌آفرینی
شهردار منطقه ۴ مشهد گفت: ۷۰ درصد ساخت ‌و‌ ساز‌ها در این منطقه در حوزه باز‌آفرینی بوده است.

به گزارش شرق‌نگار، محسن نعیمی مقدم شهردار منطقه ۴ مشهد، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ساخت‌ و‌سازهای غیرمجاز در این منطقه عنوان کرد: ۷۰ درصد ساخت ‌و‌ ساز‌ها در حوزه باز‌آفرینی است.

وی در ادامه افزود: در دو ماه گذشته ۵۰ مورد برش اسکلت و ۵۰ مورد قلع را داشته‌ایم و اکنون ساختمان‌های ایمن در حال ساخت است و حداکثر پنج طبقه مجوز ارائه خواهد شد.

وی گفت: از دیگر اقدامات مهم در این منطقه، آسفالت معابر با حجم ۳۰ هزار مترمربع بوده است و اصلاح هندسی معابر از دیگر کار‌های مهم همکاران من در این منطقه بوده است.

محسن نعیمی مقدم در ادامه گفت: سال گذشته سه اولویت برای اجرا داشته‌ایم که یکی از آن‌ها رفع آب‌گرفتگی و آب‌افتادگی‌ها بود. ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در این خصوص اختصاص پیدا کرده بود. همچنین پیاده‌راه‌سازی از دیگر اقدامات مهم ما در ‌منطقه بود.

وی گفت: برای سال جاری اعتبارات عمرانی سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است. شیب خدمتی به سمت حاشیه شهر است. احداث پارک بانوان، احداث مجموعه ورزشی سلمان و‌… از جمله اقدامات سال جاری ما خواهد بود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: مهم‌ترین گره ترافیکی منطقه در خیابان پنج‌تن است و راهکار ما یک‌ طرفه‌کردن خیابان خواهد بود، اما طبق نظرسنجی‌های مردمی تبعات اجتماعی برای کسبه آنجا دارد، لذا به‌دنبال راه‌های جایگزین هستیم.

نعیمی مقدم ادامه داد: سامان‌دهی مشاغل مزاحم را در دستور‌کار داریم و به‌دنبال جابه‌جایی این مشاغل هستیم. این کسبه تمایل دارند به انتهای محدوده منطقه چهار بروند. در حوزه افزایش میزان سرانه فضای سبز سه پارک در منطقه احداث خواهد شد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=7187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.