15

اجرای طرح بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی حاشیه شهر مشهد

  • کد خبر : 1427
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
اجرای طرح بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی حاشیه شهر مشهد
معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان رضوی گفت: اجرای طرح بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی در مناطق حاشیه شهر مشهد از مهمترین طرح‌های فعلی است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در سی‌و‌سومین اجلاس رسمی شورای اسلامی خراسان رضوی و در مورد مرمت قنات‌های استان، گفت: از جمله درخواست‌های شورای استان می‌توان به طرح‌های جامع و هادی شهرها و روستاها اشاره کرد که از موضوعات اساسی بوده و روند آمدن پرونده‌های طرح به کمیسیون ماده پنج طولانی نیز شده است که امیدواریم این روند تسریع شده و بعد از ثبت و تایید در دستور کار شورای استان قرار گرفته و شاهد اقدامات مفید آن هم باشیم.

وی بیان داشت: برای خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌ها اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال اختصاص یافته است و حدود ۵ هزار میلیارد از بودجه عمرانی استان از دستگاه‌های اجرایی نیز جذب نشده است و همچنین شورای استان موظف است براساس وظایف خود موانع مربوطه را بررسی و چالش‌ها را مرتفع کند و راه‌های مواصلاتی نیز با اندک باران و برف به مشکل بر می‌خورد.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان رضوی نیز اظهار داشت: اجرای طرح بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی در مناطق حاشیه شهر مشهد نیز از مهمترین برنامه‌های فعلی ما است.

سید کمال‌الدین میرجعفریان گفت: در استان چیزی در حدود ۲۳۰ روستا با تانکر آب‌رسانی ‌می‌شوند و همچنین با هماهنگی استانداری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان مجوز کمیسیون ماده ۵۶ گرفته شده است.

وی در رابطه با اثرپذیری نقش شورا‌ها در توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اظهار کرد: درخت انقلاب به برکت خون شهدا ۴۲ ساله شده است و ابراز امیدواری کرد ادامه دهنده خوبی در مسیر راه پرافتخار شهدا باشیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.