11
در سی‌ونهمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا اتفاق افتاد:

کسب ۱۶۹ مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان هنرمند خراسان رضوی

  • کد خبر : 2416
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
کسب ۱۶۹ مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان هنرمند خراسان رضوی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از کسب «۱۶۹» مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان هنرمند استان در سی و نهمین جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، قاسمعلی خدابنده با بیان اینکه این مسابقات در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سه سطح مدرسه، شهرستان و ‌استان برگزار و پس ‌از آن آثار منتخبین استان‌ها به دبیرخانه مجازی کشوری این مسابقات ارسال‌ شد تصریح کرد: این جشنواره در شش بخش شامل  هنرهای نمایشی و فیلم‌کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی، هنرهای آوایی، بخش رسانه و فضای مجازی، بخش نقد که در مجموع ۹۰ رشته و گرایش مختلف را شامل می شود به صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات تعداد ۷۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان سه دوره تحصیلی استان شرکت داشته‌اند اظهار داشت : دانش‌آموزان استان‌خراسان رضوی همواره در این‌مسابقات و در تمام سطوح پرتعداد و درخشان ظاهر می‌شوند.

خدابنده در پایان افزود: پس از داوری مرحله کشوری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری فردا همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار و دانش آموزان استان خراسان رضوی در مجموع‌ با کسب  ۳۷ رتبه اول،۳۲ رتبه دوم، ۳۸ رتبه سوم و ۶۲ برگزیده کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.