16

سیاستگزاری دوچرخه سواری بانوان ربطی به شورای ششم مشهد ندارد

  • کد خبر : 2286
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
سیاستگزاری دوچرخه سواری بانوان ربطی به شورای ششم مشهد ندارد
عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: موضوع ایستگاههای دوچرخه و سیاستگزاری و برنامه ریزی آن در دوره شورای فعلی انجام شده و شورای ششم قبل از استقرار هیچگونه دخل و تصرف و تصمیمی در این رابطه نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری شرق نگار، مهدی ناصحی در واکنش به برخی مباحث نسبت به اعمال محدودیت در دوچرخه سواری بانوان اظهار کرد: شورای ششم در چند هفته اخیر در مرحله بررسی گزینه های شهردار منطبق بر شاخص ها بوده است و تاکنون هیچگونه ورود مصداقی به برنامه های اجرایی و حتی سیاستگزاری های شورای پنجم نداشته و ندارد.

وی افزود: شایسته است شورای پنجم که مدعی حمایت از بانوان بود لیست بوستانهای بانوان و فضاهای مدنظر برای ورزش زنان را رسما اعلام نموده تا مشخص شود سرانه ورزش بانوان نسبت به استانداردهای لازم چه فاصله زیادی دارد.
ناصحی تصریح کرد: بهتر است مدیریت شهری و شهرداری مشهد به جای پروژه های نمایشی و پرهیاهو که نیازسنجی و مطالعات میدانی و پیوست فرهنگی مشخصی ندارد به مسائل اصلی شهر پرداخته و به جای فرافکنی به طور شفاف، پاسخگوی چهار سال عملکرد خودش در زمینه های مختلف از جمله ورزش بانوان و نیز ورزش همگانی باشد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.