4
مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد خبر داد:

دریافت بالاترین میزان قیر دولتی رایگان

  • کد خبر : 5584
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
دریافت بالاترین میزان قیر دولتی رایگان
مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد گفت: بالاترین قیر دولتی رایگان را دریافت کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، علی‌ رضازاده همدانی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به وجود مشکل در اجرای آسفالت معابر ، گفت: با رایزنی مسئولان‌ شهرداری و برای اولین بار در مشهد و کشور بالاترین قیر دولتی رایگان را دریافت و دو هزار تن قیر را به صورت رایگان اخذ کردیم. با کمک این جریان ۲۸۰هزار مترمربع اسفالت اجرا می‌شود که معادل آسفالت مشهد تا چناران است.

وی افزود: تلاش می‌شود با اجرای طرح‌های زودبازده سرانه‌ها در حاشیه شهر به استانداردها نزدیک شود و اتفاق بعدی سرانه پارکی و فضای سبز است که  مقرر شد رشد سرانه ۴۷ درصدی پارک محلی و ۳۴ درصدی پارک شهری در حاشیه شهر داشته باشیم که بیش از ۵۴ درصد احداث پارک در حاشیه شهر است.

وی گفت: برای اولین بار در مشهد و کشور بالاترین قیر دولتی رایگان را دریافت و دو هزار تن قیر را به صورت رایگان اخذ کردیم.

مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد با بیان اینکه ۴۱۰ پروژه به تصویب رسید که ۱۷۳ پروژه روبنایی و ۲۳۷ زیربنایی است، یادآور شد: خدمات تعریف شده به ترتیب فراوانی درخواست‌ها بهسازی معابر سواره‌رو، پیاده‌روسازی، فضای سبز، مباحث فرهنگی و ورزشی و جمع‌آوری آب‌های سطحی بود.
وی افزود: بیش از ۱۲۸هزار مترمربع پیاده رو سازی انجام شده است و در یک سال گذشته چهار برابر بیشتر در حاشیه شهر پیاده‌رو سازی داشتیم و ٢٨٠ هزار متر مربع آسفالت معابر نیز در مشهد عملیاتی شده است.

علی‌ رضازاده در خصوص بهسازی و نوسازی بافت فرسوده نیز، گفت: بافت فرسوده مشهد که شامل شهدا، وکیل آباد،  آبکوه و عامل است و تلاش می شود تا سه سال آینده نوسازی بافت های فرسوده شهدا و عامل به سرانجام برسد و وضعیت اجرای طرح نوسازی بافت های آبکوه و وکیل آباد نیز طی این مدت به وضعیت مطلوب برسد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.