4

فعالیت راهنمایان افتخاری زائران در ایام نوروز

  • کد خبر : 6451
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
فعالیت راهنمایان افتخاری زائران در ایام نوروز
معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: راهنمایان افتخاری زائران و  گردشگران از ۲۵ اسفند تا ۴ فرودین در سطح شهر مستقر خواهند شد.

به گزارش شرق‌نگار، جلیل بامشکی در خصوص حضور شهرداری در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری گفت: محتواهایی شامل معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی مشهد، کلیپ‌های ۳۶۰ درجه و محصولاتی به چند زبان را در این نمایشگاه معرفی کرده‌اند.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۳ هزار نسخه محصول به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی تولید و پخش شده است. چندین نشست تخصصی نیز برگزار شد.

بامشکی در خصوص طرح راهنمای زائر افتخاری بیان کرد: با توجه به اینکه در این ایام زائرین بیشتری به مشهد مشرف می‌شوند و بیشتر آن‌ها خانواده هستند شرایط با ایام آخر صفر متفاوت است، در نتیجه برای استقبال بهتر و ارائه خدمات خوب به زائرین این طرح اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند تا ۱۰ اسفند ماه در این طرح ثبت‌نام کنند و پس از دوره‌های آموزشی مختصر و فشرده آماده کار در این طرح می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۱۳۵ تماس حاصل کنند. این افراد همچنین در فرم ثبت‌نام مشخص می‌کنند که در کدام روزها برای ارائه خدمت حاضر می‌شوند.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: این افراد در مسیرهای منتهی به حرم و ورودی‌های شهر مستقر می‌شوند تا خدمات لازم را به زائرین ارائه دهند. این راهنمایان زائر افتخاری علاوه بر دکه‌های راهنمای زائر به صورت سیار فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: راهنمایان افتخاری زائر از ۲۵ اسفند تا ۴ فرودین در سطح شهر مستقر هستند. این افراد با پوشیدن کاور، حمایلی مشخص داشته و کارت شناسایی مخصوص همراه دارند. دکه‌های راهنمای زائر نیز از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین فعال هستند. یکی دیگر از اقدامات راهنمایان افتخاری زائرین پذیرش انتقاد و شکایات زائرین است تا ما به عنوان یکی از متولیان این حوزه بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.