11

پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی به مناسبت روز ملی دامپزشکی

  • کد خبر : 2942
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی به مناسبت روز ملی دامپزشکی
مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی با صدور پیامی به مناسبت روز ملی دامپزشکی، این روز را به همکاران خود در سراسر استان تبریک گفت.

شرق‌نگار: مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی با صدور پیامی به مناسبت روز ملی دامپزشکی، این روز را به همکاران خود در سراسر استان تبریک گفت.

در پیام دکتر جواد اعلمی آمده است:

بسمه تعالی

همکار ارجمندم

با سلام و احترام

 فرا رسیدن ۱۴ مهرماه، روز ملی دامپزشکی را حضور شما تبریک و تهنیت عرض می کنم.

این روز، یادآور تلاش ها و مجاهدت هایی مقدس است که در پرتو عنایات الهی و در سایه اعتقادی راسخ و عزمی جزم برای خدمت و تامین سلامت و امنیت غذایی آحاد جامعه ظهور و بروز می یاید.

«دامپزشکی» در سالی که گذشت در عرصه های منطقه ای، ملی و بین المللی خوش درخشید و اقدامات ارزشمند شما در اقصی نقاط این استان، در صعب ترین راه ها و دشوارترین محیط های کاری، تضمین سلامت و بهداشت عمومی و اقتدار امنیت غذایی زائران و مجاوران آستان نورباران رضوی را همراه داشت.

و اینک، همزمان با روز ملی و هفته دامپزشکی و در سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» پیمان می بندیم تا در کنار هم و در شروع فعالیت های دولت مردمی، با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و نیز بیانیه گام دوم انقلاب، همسو و همگام با این سیاست ها در راستای خدمت هرچه بهتر به تولیدکنندگان شریف این دیار گام برداریم.

در پناه الطاف خداوندی و در سایه عنایات حضرت بقیه ا…الاعظم عجل ا… تعالی فرجه الشریف، سلامت و سربلندی برای شما و خانواده محترمتان آرزو دارم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.