16

رایزنی با نماینده گناباد و بجستان برای تامین اعتبارات آب شهری و روستایی

  • کد خبر : 2378
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
رایزنی با نماینده گناباد و بجستان برای تامین اعتبارات آب شهری و روستایی
رایزنی با نماینده گناباد و بجستان برای تامین اعتبارات آب شهری و روستایی این شهرستان‌ها.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در نشست  با نماینده مردم شهرهای گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی  خواستار استفاده از منابع مالی در اختیار نمایندگان برای تامین و آبرسانی به روستاهای دچار تنش شد.

در این نشست شرایط تنش آبی این شهرستان ها‌ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و صورت جلسه  بهبود وضعیت آب حوزه شهرهای و روستاهای دو شهرستان امضا و مقرر شد اعتباراتی برای این حوزه اختصاص یابد.

سید ابراهیم علوی در این نشست با تشریح وضعیت دشوار تامین آب شرب مشترکان ، به ویژه مناطق روستایی اظهار داشت: مشکل آب شرب شش روستای شهرستان بجستان با نصب دستگاه آب شیرین رفع خواهد شد و لازم است فرمانداری گناباد هم از اعتبارات متمرکز شهرستان برای رفع چالش های بخش آب اختصاص دهد.

وی با اشاره به اجرای ۶۰۰متر خط انتقال فاضلاب شهر بجستان بر تکمیل این خط تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه فاضلاب واحدهای مسکن مهر بجستان  هم با نصب پکیج از طریق سرامیه گذاری بخش خصوصی تکمیل خواهد شد.

مهدی جهان طلب معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا نیز با اشاره به اجرای پروژه های ساخت مخزن ۱۰هزار مترمکعبی  و اصلاح ۲٫۵کیلومتر خط انتقال آب گناباد  از افزایش هزینه های حفر و تجهیز چاه خبر داد و جواد سالاری سرپرست آبفا گناباد خواستار تحویل یک دستگاه لودر حفاری برای تسریع در اجرای پروژه اصلاح خط انتقال آب شهر گناباد شد.

در ادامه پس از توضیحات علی حاجی زاده مدیر دفتر فنی آبفا در باره طرح های تامین آب شهرها و روستای دو شهرستان ، محمدصفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت : بنده به‌عنوان نماینده مردم پیگیر روند اجرای پروژه‌ها و جذب اعتبارات مورد نیاز از منابع مختلف خواهم بود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.