15
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی را تغییر داد

  • کد خبر : 2874
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
انقلاب اسلامی شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی را تغییر داد
غلامعلی صادقی در دیدار با جمعی از نخبگان گفت :انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و پایمردی و جانفشانی ملت بزرگ ایران شرایط داخلی، مناسبات منطقی و محاسبات جهانی را به نفع ملت‌های مظلوم تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در دیدار با جمعی از طلاب علوم دینی، اساتید و فرهیختگان در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می‌گفت با اشاره به برکات انقلاب اسلامی افزود : همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های مردم خوبمان هستیم و باید قدردان نعمت عظمای ولایت اهل بیت علیهم السلام باشیم.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به جایگاه علم و دانش در منابع دینی گفت :نه تنها در سیره علمی و عملی بزرگان دین و تعالیم آسمانی همه ما به کسب علم و دانش توصیه شده ایم بلکه در زمان حال نیز یکی از مؤلفه های توسعه، پیشرفت و تعالی کشورها و ملت ها تکیه بر توانمندی های علمی و فناوری‌های دانش پایه است که در قالب دیپلماسی علم و فناوری توسط کشورهای مختلف ازجمله کشور عزیزمان پیگیری می‌شود.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ارتقا آگاهی‌های عمومی را یکی از مؤلفه های رشد جامعه در عرصه های گوناگون دانست و افزود :کسب دانش و علم باید به مثابه یک فرایند مستمر در طول زندگی نگریسته شود و در این مسیر ارزشمند تحصیل باید با تهذیب همراه باشد تا انسان را به بصیرت و شناخت حقیقی رهنمون شود.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی نقش حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مراکز آموزشی را در سالم سازی جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: نهاد علم باید کارآمدی خود را در عرصه علم و میدان عمل و با هدف حل مشکلات مختلف اجتماعی نشان دهد.
گفتنی است در پایان این دیدار از نخبگان و فرهیختگان حاضر، تقدیر به عمل آمد

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.