13

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رئیس دانشکده ISARA فرانسه

  • کد خبر : 4077
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۲۳
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رئیس دانشکده ISARA فرانسه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رییس و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده علوم و صنایع غذایی ایزارا فرانسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، در این نشست که دکتر غیور مبرهن معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز حضور داشت،در خصوص ایجاد همکاری های علمی و تحقیقاتی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات سلامت محور بحث و تبادل نظر شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این نشست در گفتگو با وب دا اظهار کرد: در این نشست ضمن تبادل نظر در خصوص راهکارهای تبادل استاد و دانشجو، در خصوص فعالیت شرکت های دانش بنیان، تولید دانش و نحوه ارتباط با صنایع و استفاده از این ظرفیت بحث و گفتگو شد.

دکتر محمد علی کیانی با بیان اینکه در این نشست مسئولان شرکت های دانش بنیان زیر پوشش این دانشکده و مسئولان یونسکو ملی ایران نیز حضور داشتند خاطر نشان کرد: به نظر می رسد با رایزنی های انجام شده می توان ارتباط بسیار خوبی را در راستای توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی با این دانشکده داشت.

دانشکده علوم و صنایع غذایی ایزارا ،در حیطه مدیریت کسب و کار فعالیت می کند و مراکز رشد مختلفی  را زیر پوشش دارد.

در این دانشکده که دانشجویان در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند،ضمن فراگیری تئوری علوم، در شرکت های دانش بنیان در راستای تولید محصولات سلامت محور مستقر و با حمایت سازمان های مردم نهاد و خیرین فعالیت می کنند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.