6

برگزاری نخستین همایش بین‌المللی تربیت معلم، رویکرد معلم آینده

  • کد خبر : 7196
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۴۸
برگزاری نخستین همایش بین‌المللی تربیت معلم، رویکرد معلم آینده
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: ورود تکنولوژی‌های جدید ما را وادار کرده تا رویکرد معلم آینده را در برنامه‌های خود داشته باشیم.

به گزارش شرق‌نگار، دکتر محمد رضا دیمه‌کار، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در نشست خبری اولین همایش بین‌المللی و ششمین همایش ملی تربیت معلم که در محل پردیس شهید بهشتی و در جمع خبرنگاران برگزا شد، گفت: تداوم و تکامل تربیت معلم در سال ۱۳۹۲ منجر به تاسیس دانشگاه فرهنگیان شده است و سابقه مراکز تربیت معلم در کشور یک سابقه بیش از ۱۰۰ ساله را در جای داده است.

وی گفت: تمامی مراکز تربیت معلم به دانشگاه فرهنگیان تغییر نام دادند. پیشرفت جامعه به مدرسه و معلم وابسته است و همچنین تمام جوامعی که شاهد پیشرفت آن‌ها هستیم از سالیان دور به تربیت معلم نظر داشته‌اند.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در ادامه گفت: دانشگاه فرهنگیان به تعبیر مقام معظم رهبری مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت کشور است و آینده کشور وابسته به تربیت معلمانی که آینده‌نگر هستند خواهد بود.

دیمه‌کار در ادامه افزود: بر این اساس در ششمین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی تربیت معلم، رویکرد معلم آینده را در نظر گرفته‌ایم. این همایش در ۱۴ اردیبهشت ماه در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=7196

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.