4
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی:

پیش‌گام روش‌های پرداخت الکترونیک هستیم

  • کد خبر : 4785
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
پیش‌گام روش‌های پرداخت الکترونیک هستیم
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: خوشبختانه استان خراسان رضوی پیش‌گام روش‌های پرداخت الکترونیکی در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار،  نشست خبری کمیته امداد خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

رئیس کمیته امداد گفت: بانک‌ها سهم مناطق محروم را ویژه می‌بینند به‌طوری‌ که پایان سال گذشته ۹۸ درصد پرداختی وام از سوی بانک‌ها عملی شده است.

وی افزود: صندوق کمیته امداد خراسام رضوی به این شکل است که تا ۵ میلیون تومان بدون ضمانت تا ۱۰میلیون تومان بدون کارمزد است، اما ضمانت‌ها را در صندوق وابسته به امداد ساده کردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، گفت: همچنین صندوق ضمانت اشتغال مختص زنان سرپرست خانواده شکل گرفته است که آن‌ هم بسته به شرایطی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

سلم‌آبادی پیرامون آمار زکات جمع‌آوری‌شده در استان خراسان رضوی گفت: از آغاز سال ۱۴۰۱ تا امروز در استان خراسان ۶۰ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری‌شده است که برآورد ما تا پایان سال ۱۰۱ میلیارد تومان است، همچنین سال گذشته ۱۲۸ میلیارد تومان جمع‌آوری‌شده بود، اما برنامه ۹۰ میلیارد بوده است.

در ادامه غلامی، معاون توسعه مشارکت کمیته امداد خراسان رضوی، گفت: کل جمع‌آوری صدقات ما در سال گذشته ۳۲ میلیارد تومان بوده است که اگر بر تعداد نیازمندان تقسیم کنیم، یک قرص نان هم نمیشود، اما وقتی به جامعه هدف نیازمند نگاه کنیم، مبلغ ناچیز است و این در صورتی‌ست که این رقم را امسال ۴۰ میلیارد تومان هدف‌گذاری کرده‌ایم.

وی در ارتباط با آمار میزان صدقات مردم گفت: خوشبختانه با اتفاقی که در سطح کلان و استان افتاده است، بیش از ۵۰۰ هزار مشترک در استان داریم که جدا از صندوق‌های معابر، صدقات می‌دهند.

وی افزود: در ساخت مسکن حاشیه شهر دویست دستگاه در بخش پنجتن و ۵۷۰ واحد در پروژه امام‌رضا(ع) در حر داشتیم که در پروژه پنجتن بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.