12
در دیدار مدیران عامل سازمان های همیاری و اتوبوس رانی مطرح شد:

استفاده از توان سازمان همیاری جهت ارتقاء خدمات اتوبوسرانی مشهد

  • کد خبر : 1717
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
استفاده از توان سازمان همیاری جهت ارتقاء خدمات اتوبوسرانی مشهد
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد بر آمادگی برای همکاری و کمک به ارتقاء خدمات دهی ها در حوزه حمل و نقل عمومی به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، محمد سنجری در دیدار با سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان های اتوبوس رانی مشهدگفت: همکاری های مختلفی در گذشته با این سازمان انجام شده که با تغییر نگرشی که در سازمان همیاری ایجاد شده تلاش می شود با اصلاح فرآیندها و بهبود خدمات دهی ها بستر جدید از کار و ارائه خدمت به مردم با کمک یکدیگر داشته باشیم.
وی با اشاره به ظرفیتهای سازمان همیای در حوزه ها مختلف، ادامه داد: تامین اقلام مصرفی، توسعه ناوگان اتوبوسرانی، احداث و تجهیز ایستگاه های اتوبوس، تعمیر ونگهداری و تجهیز اتوبوسها و … موضوعاتی است که با استفاده از توان حوزه تخصصی بازرگانی، عمرانی، ماشین آلات و دیگر ظرفیتهای دیگر واحدهای ستادی و شرکتها و موسسات تابعه میتوانیم در خدمت سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد باشیم.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: هدف اصلی سازمان همیاری خدمات دهی مناسب به خانواده مدیریت شهری استان و بهره گیری از ظرفیتهای شهرداریهای کلان شهرها است تا با استفاده منافع بدست آمده از این طریق به شهرداریها کوچکتر و تازه تاسیس که فاقد تشکیلات و توانمندی لازم هستند کمک شود.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس با برنامه ریزی، سرعت، دقت در انجام وظایف و ماموریت ها تلاش خواهیم کرد تعهدات سازمان را در حوزه های مختلف خدمات رسانی به شهرداریها، سازمان های وابسته حوزه مدیریت شهری به بهترین نحو انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه عملیاتی و اجرایی تیم مدیریت سازمان همیاری همیاری عنوان کرد: همکاری های خوبی از گذشته در حوزه های مختلف بین سازمان همیاری و اتوبوس رانی وجود داشته است که امیدواریم با تداوم این روند شاهد گسترش همکاری ها نیز باشیم.
سعید حسینقلی زاده مقدم، ادامه داد: استفاده از توان سازمان همیاری در حوزه امورات جاری و خرید اقلام مصرفی از جمله روغن، فیلترجات، لوازم یدکی، اورهال، تعمیر و نگهداری و بازسازی اتوبوس ها و در سطح کلان خرید و تامین و توسعه ناوگان حمل و نقلی مشهد از جمله موضوعات قابل مذاکره است که امیدواریم بتوانیم با روش های مالی منعطف از ظرفیتهای این نهاد استفاده کنیم.
وی با اشاره به تعاملات کیفی و کمی این نهاد با سازمان همیاری، خاطر نشان کرد: آماده ایم ازدیگر ظرفیتهای مجموعه سازمان همیاری بتوانیم در جهت بهبود وضعیت حوزه حمل و نقل عمومی کلان شهر مشهد استفاده مطلوب را داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.