7
ریاست اداره بهزیستی قوچان:

حمایت و اشتغال‌زایی بهبود یافتگان/ راه مبارزه با اعتیاد

  • کد خبر : 3180
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۳
حمایت و اشتغال‌زایی بهبود یافتگان/ راه مبارزه با اعتیاد
نشست روسای بهزیستی، صنایع ومعادن، صندوق کار آفرینی امید و مسئول کمپ اجباری ترک اعتیاد کمیته ماده ١۶ بامحوریت اشتغال زایی بهبود یافتگان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار از قوچان، ربابه خلیل آبادی گفت: این جلسه با هدف ایجاد اشتغال پایدار بهبود یافتگان کمپ ماده ١۶ در محل اداره بهزیستی شهرستان قوچان برگزار شد.

ربابه خلیل آبادی با ذکر توضیحاتی در خصوص کمک ماده ١۶ و روند بهبودی بیماران و مراحل درمان خاطرنشان کرد: دغدغه ایجاد اشتغال پایدار برای بهبود یافتگان که از نکات اصلی و پایه ای پایداری در پاکی آنها است.

الهام معینی عضو صنعت‌ومعدن استان در خصوص حمایت‌ها از مشاغل خانگی گفت: پشتیبانی مناسبی از سوی اداره صنایع و معادن صورت می‌پذیرد و در چهارچوب اشتغال‌زایی برای بهبود یافتگان با اعطای وام های مکمل با همکاری بهزیستی مساعدت هایی انجام می پذیرد.

در این جلسه مصوب شد که در راستای اشتغال‌زایی بهبود یافتگان کمپ ماده ١۶ و حمایت از تولید کنندگان بخاری و تنور های گازی، با حمایت صندوق کار آفرینی امید در خصوص پرداخت تسهیلات به کارگاه های تولیدی با اشتغال زایی ١٠ نفر از بهبود یافتگان اقدام گردد و فراسان تولید کننده بخاری و تنور های گازی پیگیری این امر جهت ایجاد اشتغال را با همکاری کمپ ماده ١۶ و طی روند قانونی جهت جذب نیرو و تسهیلات را پیگیری و به سرانجام رساند.

 ماهیت مراکز ماده ١۶ برای آن دسته از معتادین متجاهری است که داوطلب ترک و حضور در مراکز نبوده و معرف نیز نداشته و در خیابان‌ها رها شده‌اند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.