14
پس از گذشت ۳۲ روز از زلزله اتفاق افتاد:

جهانگیری به سی‌سخت رفت

  • کد خبر : 1488
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
جهانگیری به سی‌سخت رفت
معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز به منطقه سی‌سخت رفت. جهانگیری در حالی به این شهر رفته است که ۳۲ روز از زلزله در این منقطه می‌گذرد و مردم این شهر بدلیل نبود پناهگاه‌های مناسب زمستان سردی را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بازدید از مراحل بازسازی و روند خدمت رسانی به شهر زلزله زده سی‌سخت، امروز دوشنبه وارد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.

این هفتمین سفر استانی جهانگیری در سه ماه اخیر است؛ سفرهایی که با نزدیک شدن به ایام انتخابات افزایش یافته و این تلقی را در بین افکار عمومی ایجاد می‌کند که چرا این سفرها در سال‌های پیش صورت نمی‌گرفت و یا دست کم چرا در ماه‌های اندک باقی مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری، بیشتر شده است؟

جهانگیری از گزینه‌های احتمالی اصلاح‌طلبان برای انتخابات است، هرچند آنها در معرفی کاندیداها به گزینه واحدی نرسیدند و هرکدام یک گزینه برای حزب متبوعشان معرفی می‌کنند، اما از اسحاق جهانگیری به‌عنوان یکی از گزینه‌های بالقوه خود در انتخابات آتی ۱۴۰۰ یاد می‌کنند.

البته، فعالیت‌های اسحاق جهانگیری تنها معطوف به سفرهای استانی نبوده، وی به تازگی به رسانه‌ها فرصت مصاحبه نیز می‌دهد، البته تنها به رسانه‌های دولت از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه ایران و یا رسانه‌های همسو با دولت.

معاون اول روحانی، در انتخابات ۹۶ کاندیدای پوششی بود و به گفته خودش با اصرار اصلاح طلبان و شخص آقای رئیس‌جمهور (حسن روحانی) در آن انتخابات کاندیدا شده بود و حالا باید صبر کرد و دید او در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ کاندیدا می‌شود و این بار او کاندیدای اصلی خواهد بود یا پوششی!‌

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.